فرمانده قرارگاه عمار:

ایمان و بصیرت هدایتگر جامعه در فتنه‌هاست

حجت‌الاسلام «طائب» گفت: فتنه همواره به یک شکل بروز نمی‌کند چراکه دشمن سخت‌ترین نقطه مقاومت را هدف قرار می‌دهد که لازمه حرکت در مسیر درست در فضای غبارآلود فتنه، قدرت ایمان و بصیرت است.
کد خبر: ۵۶۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸ - 30December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مهدی طائب» فرمانده قرارگاه عمار امروز در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در مصلای نماز جمعه سبزوار اظهارداشت: جمهوری اسلامی با مقاومت و ایستادگی، پیشرفت‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف به دست آورده و دشمن با فتنه‌انگیزی به دنبال توقف این موفقیت‌هاست.

وی افزود: شکل‌گیری فتنه‌های دائمی از سوی دشمن نه به دلیل ضعف انقلاب اسلامی، بلکه به دلیل توانایی نظام و به منظور توقف مسیر پیشرفت کشور طراحی شده است.

فرمانده قرارگاه عمار ادامه داد: ایران اسلامی با ایستادگی در صنعت دفاعی به خودکفایی رسیده است و دیگر گزینه تهدید نظامی از سوی دشمن مطرح نیست بلکه آن‌ها از قدرت نظامی ایران می‌هراسند و جمهوری اسلامی با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی بدون تردید به لحاظ اقتصادی نیز ابرقدرت می‌شود.

طائب هجوم و فتنه‌گری را جریانی دائمی دانست و گفت: فتنه همواره به یک شکل بروز نمی‌کند چراکه دشمن سخت‌ترین نقطه مقاومت را هدف قرار می‌دهد که لازمه حرکت در مسیر درست در فضای غبارآلود فتنه، قدرت ایمان و بصیرت است.

وی بیان داشت: دشمن حتی برای لحظه‌ای، مقابله با جریان حق را رها نمی‌کند و تصور این باور که دشمن، صحنه درگیری را رها نکرده ناشی از عدم شناخت جریان‌ مقابل حق است.

فرمانده قرارگاه بیان داشت: یکی از مشکلات کنونی کشور موضوع گرانی است که البته دشمن هم به این مشکلات گرفتار است اما چون رسانه‌های دنیا در دست دشمن است ابعاد مشکلات اقتصادی آن‌ها آشکار نمی‌شود و مثلا همین آمریکا نیز در وضعیت نابسامانی قرار دارد اما رسانه‌های غرب، آمریکا را بزک کرده معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها