قدردانی رئیس دانشکده شهید منتظری از حضور حماسی مردم در تشییع شهید گمنام

«خاتمی» رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد با صدور پیامی از استقبال باشکوه مردم و دانشجویان از شهید گمنام عملیات «کربلای ۵» که در این دانشکده تدفین شد قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۶۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷ - 30December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید مولا خاتمی» رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد در پیامی از حضور پرشور مردم و دانشجویان در تشییع و تدفین شهید گمنام عملیات «کربلای ۵» در این دانشکده قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم رب‌ الشهداء و الصدیقین

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی الیل و النهار

سلام بر پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) سلام به روان پاک و امام راحل امام شهدا. سلام و درود بر شهیدان انقلاب و شهیدان هشت سال دفاع مقدس، سلام بر مقام معظم رهبری و صدها سلام بر شما مردم همیشه در صحنه، عاشقان و رهروان شهیدان جاودانه این سرزمین پر گهر.

به‌عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهیدپرور و متدین بر خود واجب می‌دانم، صمیمانه از حضور حماسی پرشور و خالصانه همه اقشار مردم، خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران, آزادگان سرافراز، تمامی مسئولان استانی، اصحاب رسانه، نیروهای مسلح، دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌ها و بسیجیان مخلص همزمان با ایام فاطمیه در مراسم استقبال و تشییع از پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام و مراسم چهلم شهدای امنیت که باعث خلق صحنه‌های بی‌نظیر و زیبای ارادت و عشق به شهدا و امام و انقلاب گردید، تقدیر و تشکر نمایم، و نیز از تمامی افرادی که در برپایی مراسم و فضاسازی محل دفن شهید جاوید نام تلاش نموده‌اند قدردانی نموده و آرزو دارم مشمول دعای خیر شهدا باشند.

بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ پیکر مطهر و معظم شهیدان هرجا آرام بگیرد یاد مبارک و آرام‌بخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا می‌پراکند، صفا و معنویت می‌آفریند.

به یقین، پیکر مطهر این عزیز شهید گمنام که با گذشت سال‌ها از زمان شهادتش، در فضای مقدس دانشگاه به خاک سپرده شده و آن را با وجود مطهرش عطرآگین نموده، فزونی توفیقات عظیم معنوی و جلب رضایت الهی برای مردم شهید پرور شهر مشهد به‌ویژه دانشگاهیان دانشکده فنی شهید منتظری خواهد داشت.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار