از سوی سخنگوی ستاد ملی کرونا اعلام شد؛

مهم‌ترین مصوبات ستاد ملی کرونا/ از آماده باش تا مراقبت‌های مرزی

شیراوژن مهم‌ترین تصمیمات و مصوبات جلسه روز شنبه ستاد ملی کرونا را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۶۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ - 31December 2022

مهم ترین مصوبات ستاد ملی کرونا/ از آماده باش تا مراقبت های مرزیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «عباس شیراوژن» سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته‌های آینده با توجه به گسترش بیماری در کشور‌های منطقه، شرق آسیا و کشور‌های اروپایی وجود دارد.

شیراوژن افزود: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن بسته و پر ازدحام بسیار مهم است به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها و تزریق واکسیناسیون مجدد برای افراد بالای ۱۸ سال که بیش از شش ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن آن‌ها گذشته باشد، در جلسه ستاد مورد تاکید قرار گرفت.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آمادگی مراکز درمانی و تیم‌های واکنش سریع برای شرایط احتمالی گسترش بیماری و تأمین دارو‌های مورد نیاز، تشدید مراقبت‌های مرزی در مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی و تشکیل کمیته ویژه‌ای برای تأمین نیرو‌های انسانی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی با حضور دستگاه‌های مختلف، از دیگر تصمیمات ستاد ملی کرونا در جلسه روز شنبه بود.

وی، استفاده از ماسک در کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: از هموطنان درخواست شده نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جدی‌تر باشند تا از این موج هم به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار