مشاور وزیر آموزش و پرورش:

امنیت و آرامش کنونی ما مدیون خون قطره قطره خون شهداست

«مظفر» گفت: امنیت و آرامش کنونی ما مدیون خون قطره قطره خون شهداست امیدواریم در حوزه سازمانی و غیر‌سازمانی خود به گونه‌ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.
کد خبر: ۵۶۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 31December 2022

امنیت و آرامش کنونی ما مدیون خون قطره قطره خون شهداست

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «زهرا مظفر» مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران امروز در نشست تخصصی با جمعی از جامعه ایثارگری آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: امنیت و آرامش کنونی ما مدیون خون قطره قطره خون شهداست امیدواریم در حوزه سازمانی و غیر سازمانی خود به گونه‌ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی با فرزندان شهدا و جانبازان فرهنگی در استان‌های مختلف کشور عنوان کرد: خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش جزء اولین دستگا‌های اجرایی کشور است که در حوزه خدمت به جامعه ایثارگری پیشگام بوده و مطالبات جانبازان، رزمندگان و خانواده شهدا را از طریق قانون با جدیت پیگیری می‌کند.

مظفر در خصوص سنوات ارفاقی فرزندان همسران جانبازان فرهنگی گفت: سنوات ارفاقی قانون است و همه‌ی دستگاه‌های اجرایی موظف به تامین اعتبار برای اجرای این قانون هستند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگر بیان داشت: جانبازان از پرداخت هزینه انشعاب برق گاز و آب معاف هستند و می‌توانند با اخذ نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران فقط یکبار از این ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ۴۲ درصد از ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش در حوزه امور شاهد و ایثارگران جذب شده عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش بعد از بنیاد شهید بیشترین خدمات را به جامعه ایثارگری ارائه کرده است.

مظفر به تبدیل وضعیت بیش از ۲۶ هزار جامعه ایثارگری فرهنگی در سال گذشته گفت: حدود ۵۰ هزار جامعه ایثار گری در سطح ادارات دولتی کشور تبدیل وضعیت شده که ۲۶ هزار نفر از آن‌ها در وزارت آموزش و پرورش بوده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش بعد از بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشترین خدمات را به فرزندان شاهد جانبازان و ایثارگران ارائه  کرده، متذکر شد: توجه به جانبازان و خانواده شهدا اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار