رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:

سلاح جنگ روانی، بصیرت است/ مسئولین کشور باید در حوزه اقتصادی کار کنند

حجت الاسلام آقاجانپور گفت: سلاح ما در جنگ روانی بصیرت و آگاهی و زمان شناسی است.
کد خبر: ۵۶۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲ - 31December 2022

سلاح ما در جنگ روانی بصیرت است/ مسئولین کشور باید در حوزه اقتصادی کار کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «سید ضیاء الدین آقاجانپور» رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در همایش بصیرت افزایی استان‌های مرزی یگان‌های وزارت دفاع در استان هرمزگان اظهار داشت: همه کسانی که ارزش و اعتبارشان را از اسلام، قرآن و حاکمیت اسلام گرفتند، باید از اسلام دفاع کنند.

 رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: امروز هم زمان جنگ نظامی و جنگ فرهنگی و جنگ امپراطوری رسانه‌های غربی علیه کشور ما در جریان است که ارزش‌های اسلامی، اعتقادات مردم، ولایت و امامت را هدف قرارداده اند و در این میان بعضی‌ها به جای حمایت از نظام جمهوری و حاکمیت نظام که هزاران هزار شهید داده، هنوز به تردید هایشان غلبه نکرده اند.

حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به اینکه ساده انگاری است که فکر کنیم دشمن دست از دشمنی بر می‌دارد، افزود: دشمن هر روز با استفاده از دروغ، تهمت و جنگ روانی دست به توطئه می‌زند. راه مقابله با آن روشنگری، بصیرت افزایی است، ولی این روشنگری باید مبتنی بر نیاز‌ها و ابزار‌های زمانه باشد.

وی بیان کرد: در جنگ نظامی راه مقابله با دشمن مجهز شدن به سلاح‌های به روز ارتقاء یافته است که افتخار تامین این تسلیحات برای عزیزان ما در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح است.

 رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به بازدید خود از حوزه صنایع دفاعی دریایی استان هرمزگان افزود: ما به پیشرفته‌ترین سطح علم و فناوری در خصوص ناوچه ها، انواع شناور‌ها سطحی و زیر دریایی و... رسیده ایم و نه تنها برای اولین بار به چنین دستاورد‌هایی می‌رسیم بلکه به کشور‌های دیگر صادر می‌کنیم.

حجت الاسلام آقاجانپور گفت: سلاح ما در جنگ روانی بصیرت و آگاهی و زمان شناسی است. باید توطئه، خدعه و نیرنگ و تزویر دشمن را بشناسیم و با هوشیاری، صبر و کار‌های کیفی و پرحجم فرهنگی آن‌ها را اجرا کئیم.

وی با اشاره به سخنان شهید آیت الله بهشتی اظهارداشت: ما اجازه تسلط و دست درازی به منافع و منابع را نمی‌دهیم و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ما یادآوری کرد که ما ملت امام حسینیم و باید حسینی زندگی کنیم و حسینی شهید شویم.

 رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: به امام حسین (ع) می‌گفتند با یزید بیعت کن که اگر بیعت نکنی تحریم، تهدید و کشته خواهی شد، اما امام حسین (ع) پاسخش این بود: هیهات من الذله، هرگز؛ امروز پاسخ ملت ما به تهدیدات و تحریم‌ها مقاومت و ایستادگی است؛ اما لازمه موفقیت این است که همه باید به میدان بیایند.

وی بیان داشت: در جلسه‌ای که با نمایندگان مجلس و اعضای محترم کمیسیون امنیت ملی داشتیم گفتم، وزارت دفاع در حوزه اقتدار و قدرت دفاعی خوب عمل کرده و مسئولین کشور باید در حوزه اقتصادی کار کنند و مشکلات اقتصادی را رفع کنند، به معیشت مردم رسیدگی کنند و با مدیریت جهادی و با روحیه بسیجی و انقلابی وارد این عرصه مهم شوند و باید در این عرصه همانند عرصه‌های دیگر موفق شویم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار