فرمانده نیروی دریایی سپاه:

جزو خانواده شهدا بودن توفیق الهی است

دریادار «تنگسیری» در دیدار با خانواده شهید رضازاده گفت: خداوند متعال را بابت این توفیق که شما را در زمره خانواده معظم شهدا قرار داد شکرگزار باشید و برای ما دعا کنید که بتوانیم سربازی سربلند برای ولایت باشیم.
کد خبر: ۵۶۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ - 31December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی امروز با حضور در منزل دانشجوی مدافع امنیت شهید «دانیال رضازاده» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

دریادار تنگسیری با قدردانی و تجلیل از این خانواده خطاب به مادر شهید رضازاده اظهار داشت: خداوند متعال را بابت این توفیق که شما در زمره خانواده معظم شهدا قرار داد شکرگزار باشید و برای ما دعا کنید که بتوانیم سربازی سربلند برای ولایت باشیم و ان‌شاءالله عاقبت به خیر شویم.

وی با اشاره به اجر و پاداش شهید، تصریح کرد: شهدا قبل از اینکه شهید شوند شهید بودند و به نوعی انتخاب شده هستند و ما به عنوان یک سرباز و خادم ملت از شما مادر گرامی که با تربیت دینی و مؤمنانه خود، این فرزند عزیز را این گونه برای اسلام و ولایت تربیت نمودید، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

در این دیدار مادر شهید رضازاده ضمن تقدیر از دریادار تنگسیری گفت: من یک فرزند بیشتر نداشتم ولی اگر فرزندان دیگری هم می‌داشتم تقدیم اسلام و ولایت فقیه می‌کردم، چرا که ما همه خود را فدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی و همیشه بدهکار انقلاب و نظام اسلامی می‌دانیم و إن‌شاءالله فرمانده معظم کل قوا زنده و سلامت باشند.

جزو خانواده شهدا بودن توفیق الهی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار