میزبانی حرم مطهر شاهچراغ (ع) از سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار 14 دی ماه با پاسداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) و شهدای امنیت در حرم مطهر شاهچراغ در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ - 31December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ساعت 18 روز چهارشنبه 14 دی ماه با پاسداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) و شهدای امنیت در حرم مطهر شاهچراغ در شیراز برگزار می‌شود.

تقدیر از برگزیدگان بخش‌های نماهنگ، فیلم ماه، فیلمنامه، پویانمایی و برنامه تلویزیونی با حضور خانواده شهدای جنایت تروریستی شاهچراغ و مدافعان امنیت بخش اصلی آیین افتتاحیه جشنواره عمار خواهد بود که با حضور عموم مردم سراسر کشور به ویژه مردم شهیدپرور شیراز در سومین حرم اهل بیت (ع) برپا خواهد شد.

تاکنون بیش از سه هزار و 400 اثر برای رقابت به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شده که بیشترین آثار ارسالی نیز به ترتیب متعلق به استانهای تهران، قم، گلستان، خراسان رضوی، یزد، فارس، البرز، کردستان، قزوین، گیلان، زنجان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و اردبیل است که همزمان با مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در حرم شاهچراغ (ع) در شیراز در چهاردهم دی ماه، در 13 استان و شهرستان دیگر نیز مراسم افتتاحیه برگزار خواهد شد.

آثار این جشنواره از پنج‌شنبه 15 دی‌ماه در سینما فلسطین تهران و به صورت مجازی در سامانه عماریار به نمایش درمی‌آید و آیین اختتامیه نیز 22 دی ماه با تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مستند و داستانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار