سرلشکر موسوی در تماس تلفنی با ناوگروه ۸۶ «نداجا»:

حضور ناوگروه‌های ارتش در اقیانوس‌ها نماد اراده ملی و خوداتکایی است

فرمانده کل ارتش در ارتباط تلفنی با ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در اقیانوس آرام، مأموریت این ناوگروه را نمادی از اراده ملی برای حضور در اقیانوس‌ها دانست.
کد خبر: ۵۶۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ - 01January 2023

تماس تلفنی سرلشکر موسوی با ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در اقیانوس آرامبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش صبح امروز و همزمان با رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتباط تلفنی با ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، با فرمانده این ناوگروه گفت‌وگو کرد و ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت از آخرین وضعیت مأموریت آن‌ها مطلع شد.

فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با کارکنان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش این مأموریت را نمادی از اراده ملی برای حضور در اقیانوس‌ها و بهره‌مندی از مواهب دریا به همراه کسب تجربه ارزشمند برای آن‌ها دانست و افزود: خودباوری و خوداتکایی از دستاورد‌های مهم این مأموریت دریایی است.

سرلشکر موسوی اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس‌های دوردست را یکی دیگر از دستاورد‌های این رزمایش دانست و با آرزوی موفقیت ارتقاء نام معتبر ایران، افزود: این اقدام ارزشمند، عزت و غرور مردم عزیز ایران سرافراز اسلامی را بیش از پیش فراهم می‌سازد.

این ناوگروه متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن دنا هم‌اکنون مشغول دریانوردی در آب‌های اقیانوس آرام است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار