جان فدا/ در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید گمنام مطرح شد؛

حجت‌الاسلام صدیقی: شهید سلیمانی با شکست داعش، امنیت را برای بشریت به ارمغان آورد

امام جمعه موقت تهران شهید حاج قاسم سلیمانی را سرباز ولایت، بزرگ قهرمان تاریخ، بزرگ الگوی ولایت عنوان کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با شکست داعش، امنیت منطقه و امنیت جهان را برای بشریت به ارمغان آورد.
کد خبر: ۵۶۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ - 01January 2023

شهید سلیمانی با شکست داعش، امنیت را برای بشریت به ارمغان آوردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با بیان اینکه امروز ما در کشورمان استقلال، عزت و سرافرازی داریم، اظهار داشت: کشور ما، کشور ایمان و مقاومت است و به همه عالم انقلاب خود را معرفی کرده و روحیه حماسی خود را به بیرون از مرز‌های خود صادر کرده است.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: کشور ما امروز در عرصه علم و فناوری، قدرت دفاعی و ایجاد دانش‌بنیان ها، نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها و همچنین در عرصه فرهنگ، ایجاد حماسه اربعین، تشییع شهدا و نه گفتن به اشرار و غربگراها، درخشیده است.

وی ادامه داد: ملت ما با سختی‌ها دست و پنجه نرم کرده و می‌کند، همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، علی‌رغم نداشتن امکانات مقابل صدام که قدرت‌های جهانی حامی او بودند، ایستاد و با استقامت، صبر، توکل، توسل و ولایت‌مداری، معجزه‌آسا دشمن را بعد از هشت سال دشمن سرافکنده کردند.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: امروز در جنگ اقتصادی که فشار زیادی بر ملت ما ناشی از تحریم‌ها و غیر تحریم‌ها وارد شده است به نفوذ غرب‌گرا‌ها و فساد‌ها اشاره کرد و گفت: ملت ایران با تشییع پیکر‌های شهدا، در کنار این فشار اقتصادی، هجمه تبلیغاتی جهانی، دروغ‌سازی، کشته‌سازی، آدم‌کشی، شرارت، قرآن‌سوزی، هجوم به مساجد و اهانت به حجاب و بحران‌هایی که استکبار جهانی و آبادی آن برای ما ایجاد کردند، چشمان دنیا را خیره کرد.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه ما هرچه داریم از شهدا داریم، گفت: این شهدا به ما اطلاع می‌دهند که ما نزد خدا روزی می‌خوریم و به ما بشارت می‌دهند که شما که در خط شهدا استقامت کردید، آینده خوبی در پیش دارید. استقامت، آتش جنگ جهانی را به نفع شما پایان داد و توطئه‌های منافقین، نفوذی‌ها و غرب‌گرا‌ها را خنثی و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.

حجت‌الاسلام صدیقی، شهدا را سند جنایات آمریکا و غرب دانست و تصریح کرد: شهدا به ما هشدار می‌دهند که دشمن شما آمریکا، صهیونیست‌ها، تروریست‌ها، تکفیری‌ها و فتنه‌گران تشنه قدرت هستند.

امام جمعه موقت تهران، شهید حاج قاسم سلیمانی را سرباز ولایت، بزرگ قهرمان تاریخ، بزرگ الگوی ولایت عنوان کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با شکست داعش، امنیت منطقه و امنیت جهان را برای بشریت به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: ملت ایران در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا نشان داده‌اند که خط آن‌ها خط شهادت، خط شهدا خط ولایت و خط ولایت، خط استقلال، پیشرفت، رفع مشکلات، امید، اتحاد، کمک‌های مومنانه و ایستادگی است.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: وعده خدا حق است؛ چراکه در جنگ تحمیلی و توطئه‌ها استقامت کردیم و پیروز شدیم و در اقتصاد نیز مقاومت می‌کنیم و پیروز می‌شویم.

حجت‌الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: شهدا با خون خود شعار‌های خود را امضا کردند و امروز با آمدن خود، می‌گویند راه ما حق است و در این راه استقامت کنید، تا خداوند پیروزی بر فقر، گرانی، فتنه‌ها و توطئه‌ها را نصیب شما کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدا خون دادند تا مشکلات مردم حل شود، خطاب به مسئولان گفت: مردم را پشت در نگه ندارید و مشکلات آن‌ها را زود حل کنید.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار