وزیر کشور یمن:

یمن در جنگ امنیتی با آمریکا به سر می‌برد

عبدالکریم الحوثی گفت: ما در جنگ امنیتی با دشمن آمریکایی که همه اوضاع را در داخل کشور به منظور بهره برداری از آن رصد می‌کند، قرار داریم.
کد خبر: ۵۶۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ - 01January 2023

ما در جنگ امنیتی با آمریکا به سر می‌بریمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالکریم الحوثی» وزیر کشور دولت نجات ملی یمن اظهار داشت: ما در جنگ امنیتی با دشمن آمریکایی که همه اوضاع را در داخل کشور به منظور بهره برداری از آن رصد می‌کند، قرار داریم.

وی افزود: امریکا به دنبال هرج و مرج در یمن است. آمریکا در سایه حالت نه جنگ و نه صلح در یمن به‌دنبال تاثیرگذاری بر جبهه داخلی یمن و ایجاد فتنه در میان یمنی هاست.

عبدالکریم الحوثی تاکید کرد: در آینده نزدیک نهاد‌های امنیتی شبکه‌های بزرگی که با آمریکایی‌ها و ائتلاف متجاوز سعودی مرتبط هستند و به دنبال تاثیرگذاری بر جبهه داخلی یمن هستند، را کشف خواهند کرد.

وزیر کشور یمن در ادامه اعلام کرد: نهاد‌های امنیتی هوشیار هستند و جامعه یمن نقش موازی در خنثی کردن توطئه‌های شیطانی که به دنبال برهم زدن ثبات داخلی و عمومی یمن است، ایفا می‌کند.

رئیس اطلاعات دولت نجات ملی یمن: ما در معرض جنگ جهانی قرار گرفتیم

همزمان «عبدالله الحاکم» رئیس اطلاعات دولت نجات ملی یمن هم اظهار داشت: ما در معرض جنگ جهانی قرار گرفتیم و اگر رهبری حکیم نداشتیم شکست می‌خوردیم. دشمن به دنبال هدف قرار دادن قبایل یمن و مشغول کردن آن‌ها در امورد ثانوی است.

وی تصریح کرد: ما با جنگ نرمی به موازات جنگ سوداگران مرگ و مواد مخدر روبرو هستیم. دشمن به دنبال ایجاد شکاف در میان یمنی‌هاست.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار