جان فدا/ فرمانده مرزبانی انتظامی کشور مطرح کرد؛

شهید «سلیمانی» محبوب مردم ایران و تمام ملت‌های مستضعف و عدالت پیشگان جهان

سردار گودرزی گفت: شهید «حاج قاسم سلیمانی»، به حق یکی از محبوب‌ترین انسان‌ها نه تنها در نزد مردم ایران بلکه در نزد تمام ملت‌های مستضعف و مظلومان عالم و همه آزادی خواهان و عدالت پیشگان جهان و نمونه بارز یک انسان کامل بود.
کد خبر: ۵۶۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ - 02January 2023

شهید «سلیمانی» محبوب مردم ایران و تمام ملت‌های مستضعف و عدالت پیشگان جهانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در نشست با فرماندهان و معاونان فرماندهی مرزبانی فراجا با تسلیت ایام شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، اظهار داشت: سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» عزیز، به حق یکی از محبوب‌ترین انسان‌ها نه تنها در نزد مردم ایران بلکه در نزد تمام ملت‌های مستضعف و مظلومان عالم و همه آزادی خواهان و عدالت پیشگان جهان و نمونه بارز یک انسان کامل و مالک اشتر علی زمان بود که همه هستی خویش را در راه ولایت قرار داد.

سردار گودرزی در ادامه با بیان اینکه فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح در رکاب ولایت قرار دارند، افزود: بحمدالله مرزبانی انتظامی کشور امروز بسیار سرافراز، قوی، مقتدر و پای در رکاب ولایت است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور بر تسریع روند هوشمندسازی مرز‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی، مرزبانی کشور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید در این سمت و سو حرکت کند و مرز‌ها را با امکانات و تکنولوژی روز هوشمند سازی کنیم تا از این طریق مرز‌ها رصد و پایش شود.

وی توجه به صیانت کارکنان و رسیدگی و توجه به کارکنان تحت الامر را امری ضروری دانست و بر توجه فرماندهان به انتصابات بر مبنای شایستگی فردی و افزایش راندمان کاری و خدمتی در پیشبرد اهداف سازمانی تأکید کرد.

سردار گودرزی با بیان اینکه مولفه آموزش باید سرلوحه فرماندهان و مرزبانان باشد، اظهار داشت: توجه به امر آموزش از ارکان اصلی رسیدن به شرایط مطلوب برای حفظ و ارتقای میزان آمادگی مرزبانان و پیشبرد اهداف سازمانی است.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا در خاتمه با تأکید بر اهتمام ویژه بر تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان، از اقدامات صورت گرفته معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا در انعکاس مطلوب اقدامات مرزبانان از رسانه ملی، کسب رتبه ویژه در رزمایش بصیر ۱۴۰۱، کسب رتبه اول در رزمایش نذیر ۱۴۰۱ و کسب رتبه برتر در هفته فراجا قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار