قدردانی امام جمعه اهل سنت جاسک از ارتش

مولوی شیهک‌زهی در دیدار با فرماندهان و مسئولان رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱، از حضور امنیت‌آفرین ارتش در منطقه قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۶۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 02January 2023

قدردانی امام جمعه اهل سنت جاسک از ارتش برای تقویت امنیت مرز‌های دریاییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مولوی «عقیل شیهک‌زهی» امام جمعه اهل سنت شهرستان جاسک و مسئول هیئت امنای حوزه علمیه اهل سنت این شهرستان، همزمان با برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، در دیدار صمیمانه با فرماندهان و مسئولان رزمایش که با حضور سرلشکر «موسوی» فرمانده کل ارتش و دریادار «ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در ستاد فرماندهی منطقه دوم دریایی جاسک برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر به سرلشکر موسوی از ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور و تقویت امنیت مرز‌های دریایی و عمران و آبادانی که به واسطه استقرار ارتش در سواحل مکران ایجاد شده و در حال توسعه است، تقدیر کرد.

در این مراسم، فرمانده کل ارتش نیز از مردم شریف استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان به‌ویژه مردم عزیز شهرستان جاسک که پذیرای آحاد رزمندگان ارتش بودند، قدردانی کرد.

پیش از این نشست، محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهدای هفتم آذر منطقه دوم دریایی جاسک برگزار شد که در آن تعدادی از قاریان برجسته اهل تسنن نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار