جان‌فدا/ معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ‌اصفهان:

شهید «سلیمانی» با بصیرتش به سردار دلها تبدیل شد

سرهنگ «گرامی» گفت: بصیرت باعث تعالی و عاقبت بخیری انسان مسلمان و مؤمن می‌شود و آن چه که شهید حاج «قاسم سلیمانی» را به سردار دلها تبدیل کرد بصیرت بالای او بود.
کد خبر: ۵۶۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ - 02January 2023

بصیرت، شهید حاج «قاسم سلیمانی» را به سردار دلها تبدیل کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «ایوب گرامی» معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان امروز ‌در آیین افتتاحیه دومین دوره بصیرت مدیران لایه دوم فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن درود بر روان پاک و مطهر امام خمینی (ره)، شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و  سردار «حسین الیاسی» شهید مدافع سلامت، اظهار داشت: بصیرت مانند چراغی پرنور در ظلمات و تاریکی است که باعث تشخیص حق از باطل و دوست از دوشمن می شود.

وی با اشاره اینکه بصیرت باعث تعالی و عاقبت بخیری انسان مسلمان و مؤمن می‌شود و آن چه که شهید حاج «قاسم سلیمانی» را به سردار دلها تبدیل کرد بصیرت بالای ایشان بود، عنوان کرد: بصیرت یعنی اینکه در دوران طاغوت به استخدام ارتش در بیایی اما بعد از انقلاب اسلامی به سردار دل ها تبدیل شوی، بصیرت یعنی اینکه شهید حججی که یک ستوان یک بود تبدیل به حجت خدا بر روی زمین شود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بصیرت به داشتن سواد و دانش و عبادت زیاد نیست، افزود: چه بسا انسان‌هایی زیادی بودند که از تحصیلات بالایی برخوردار بودند و خیلی ها هم بودند که نظیر برصیصای عابد دارای زهد و عبادت فراوان بودند و پیشانی آنها از بی‌شماری سجده کردن پینه بسته بود اما بصیرت نداشتند و در شناخت حق از باطل دچار اشتباه شدند.

سرهنگ گرامی در خصوص به جنگ شناختی - ادراکی دشمن علیه نظام اسلامی تصریح کرد: آن چه باعث پیروزی ما در این جنگ می شود جهاد تبیین است چرا که تبیین باعث آگاهی مردم، خنثی شدن توطئه‌ها و دشمن شناسی می‌شود و بنابر این نباید از این جهاد غافل شویم.

وی تاکید کرد: در جهاد تبیین باید با افرادی که دارای انحراف فکری و اخلاقی هستند دوست شویم و از راه دوستی و مهربانی مسایل را برایش تبیین کرده و او را از راهی که رفته بازگردانمی و نگذاریم در زمین دشمن بازی کند.

این مسئول ادامه داد: یکی دیگر از کارهایی که در جهاد تبیین باید انجام دهیم مراقبت از خانواده و فرزندان خود است. باید مراقب حضور آنها در فضای مجازی باشید و در مورد مسایلی که در این فضا مطرح می‌شود با آنها بحث و گفت‌وگو کرده و برایشان تبیین کنید که این مسایل با واقعیت تفاوت بسیار دارد و نباید فریب تبلیغات دروغین فضای مجازی را بخورند.

سرهنگ گرامی درخاتمه تزریق امید به جامعه را یکی از کارهای دیگری که باید در جهاد تبیین انجام داد عنوان کرد و متذکر شد: درست است که مشکلات وجود دارد اما مطمئناً آینده روشنی در پیش داریم و این انقلاب بی تردید به انقلاب حضرت حجت (عج) متصل خواهد شد و بنابراین هر کس که یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد کند دانسته یا ندانسته به دشمن کمک کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها