جان‌فدا/ فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه:

شهید سلیمانی مرد روزهای سخت بود

سردار «مارانی» با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد روزهای سخت بود و رهبری نیز همیشه این را بیان می‌کردند، گفت: این شهید والامقام در مسائل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی یک فرمانده جامع بود.
کد خبر: ۵۶۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ - 02January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، یادواره سرداران مقاومت و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «محمد مارانی» فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران در این مراسم با بیان اینکه شهید سلیمانی عمر خود را در داخل و خارج از ایران وقف انقلاب و ارزش‌های انقلاب کرد، اظهار داشت: حاج قاسم در دوره محور مقاومت کارهای بزرگی را انجام داد اما همواره خود را مدیون روزهای دفاع مقدس می‌دانست.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران پیوست و در اولین اعزام به جبهه، آنچنان خود را نشان داد که شهید حسن باقری فرمانده ارشد به فرمانده کل سپاه پاسداران اعلام کرد حاج قاسم را به عنوان فرمانده تیپ کرمان معرفی کنید.

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه حاج قاسم دلسوز مردم بود و شخصیت بسیار بزرگی داشت، گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حاج قاسم را طوری معرفی نکنید که وی دست‌نیافتنی باشد بلکه باید تکثیر شود.

مارانی با اشاره به خاطراتی از حضور شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس، بیان داشت: در زمان جنگ  اینطور نبود که رزمندگان بگویند خدمتی را انجام داده‌ام و اضافه کار می‌خواهم بلکه در آن زمان همه از دنیای خود گذشته بودند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم مرد روزهای سخت بود و رهبری نیز همیشه این را بیان می‌کرد، ابزار داشت: این شهید والامقام در مسائل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی یک فرمانده جامع بود و در خصوص مردم‌داری حاج قاسم می‌توان به دلسوزی او برای خانواده شهدا اشاره کرد. 

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به نقش حاج قاسم سلیمانی در سوریه و عراق، ابراز داشت: در زمان داعش، بخش زیادی از سوریه تحت تسلط داعش درآمد و خیلی از مسئولان سوری به دنبال فرار بودند اما حاج قاسم رفت و این کشور را حفظ و داعش را شکست داد. 

مارانی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نه تنها جنگ نیابتی را از آمریکایی‌ها برد بلکه یک ارتش در محور مقاومت تشکیل داد، گفت: شهید سلیمانی شخصیتی برای انجام کار های بزرگ بود و در دفاع مقدس در سخت‌ترین عملیات‌ها در نوک پیکان مبارزه می‌ایستاد. 

وی متذکر شد: شهید سلیمانی چند توصیه به بنده داشت از جمله اینکه با خانواده شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آنهایی که در دفاع مقدس حضور داشتند دیدار کنید و در مسائل روز آنها را راهنمایی و برای بهبود مسائل کشور با مسئولان اجرایی همکاری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار