جان فدا/ رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور؛

رویش گروه‌های جهادی در منطقه از دستاوردهای مکتب «حاج قاسم سلیمانی» بود

حجت‌الاسلام «محمدی شاهرودی» گفت: نفوذ گفتمان انقلاب ایران در میان دولت‌های اسلامی و غیراسلامی و قرار گرفتن فلسطین در مرکز توجه و رویش گروه‌های جهادی در منطقه از دستاورد‌های مکتب حاج قاسم بود.
کد خبر: ۵۶۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ - 02January 2023

رویش گروه‌های جهادی در منطقه از دستاوردهای مکتب حاج قاسم سلیمانی بود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمود محمدی شاهرودی» رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در مصلی این شهر ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم لرستان در مراسم سومین سالگرد سیدالشهدای مقاومت، اظهار داشت: مقام معظم رهبیر حاج قاسم را دوست داشت و صمیمانه وی را در آغوش می‌کشید از این رو باید به حاج قاسم به چشم یک مکتب نگاه کنیم.

وی با اشاره به بیان برخی شاخصه‌های حاج قاسم سلیمانی توسط مقام معظم رهبری، افزود: در این مقطع مهم و حساس از تاریخ جمهوری اسلامی باید گام‌های بلندی برداریم.

محمدی شاهرودی با اشاره به مهمترین شاخصه حاج قاسم سلیمانی که باعث شده بعد از چند سال این چنین در جای جای میهن، آحاد مردم با سلائق مختلف حضور پیدا کنند، عنوان کرد: گوهری که باعث شد حاج قاسم بماند و در تاریخ بدرخشد اخلاص وی بود.

وی با بیان اینکه کار و حرکت و سخن حاج قاسم برای خدا بود، بیان کرد: کسی که برای خدا قدم بردارد، خداوند این چنین او را مشهور می‌کند.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه حاج قاسم به دنبال دیده شدن نبود، تصریح کرد: خداوند او را به مقام بالا رسانده و در همه عالم نام حاج قاسم بلند شد، چرا که به گوهر مهم اخلاص توجه داشت.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین عواملی که باعث زنده بودن جامعه می شود جهاد است، عنوان کرد: حاج قاسم هر چه کرد برای دین و جمهوری اسلامی کرد و هر چه می‌خواست برای این حرم می‌خواست.

محمدی شاهرودی با اشاره به فرمایشات نورانی حاج قاسم در خصوص جهاد تبیین، افزود: جهاد مایه عزت است و حاج قاسم مایه مباهات خداوند بود، وی مثل بسیاری از افراد می‌توانست وارد عرصه سیاست شود، اما اصالت خود را در میدان رزم دید و خداوند نیز این چنین مقام او را بلند کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور از مهمترین شاخص‌های وجودی این شهید بزرگوار به عدم اعتماد به دشمن اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی جان خود را فدای ملت کرد و با صلابت و اقتدار بر مرزها قدم می‌زد و قدم زدن او لرزه بر اندام دشمن می‌انداخت.

وی با اشاره به لزوم الگو شدن راه، روش و سبک زندگی شهید سلیمانی، تصریح کرد: دشمن با شنیدن نام حاج قاسم معرکه را ترک می‌کرد و این نشان دهنده ایستادگی حاج قاسم در برابر زورگویان  و متصل شدن او به خداوند بود.

محمدی شاهرودی با بیان اینکه سردار سلیمانی مانع معامله قرن، تجزیه ایران و تسلط گروه‌های تکفیری در منطقه شد، تصریح کرد: توسعه اندیشه مبارزه با ظلم و ستم در جهان، نفوذ گفتمان انقلاب ایران در میان دولت های اسلامی و غیر اسلامی، آگاه کردن ملت‌ها به توانایی و دارایی‌های خود، قرار گرفتن فلسطین در مرکز توجه و رویش گروه‌های جهادی در منطقه از دستاوردهای مکتب حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار