جان فدا/ نماینده مردم تهران در مجلس:

«حاج قاسم» سمبل شکست آمریکا در دنیا است

«حجت الاسلام نبویان» با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی یک تنه همه دنیا را شکست داد، گفت: حاج قاسم سمبل شکست آمریکا در دنیا است به‌همین سبب در اغتشاشات عکس او را آتش زدند، آنها نمی‌خواهند حاج قاسم سمبل پیروزی باشد.
کد خبر: ۵۶۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ - 02January 2023

حاج قاسم سمبل شکست آمریکا در دنیا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک؛ حجت الاسلام سید«محمود نبویان» نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی و شاگرد «آیت الله مصباح یزدی» امروز ویژه برنامه ارتحال «آیت الله مصباح یزدی» و سالگرد شهادت حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر در سراسر کشور، حساب بیش از ۹۰ درصد از جوانان که جوانان ما بودند باید از باقی افراد جدا شود که کارهای آنها حساب کم کاری مسئولین و عملکرد فضای مجازی بوده؛ اما عده ای تیر به سمت نیروی انتظامی گرفتند و اقدامات ناخوشایندی انجام دادند که حساب اینها از جوانان جدا است. 

نبویان گفت: برخی آدرس غلط می دهند که چرا این اغتشاشات در کشور اتفاق افتاده است و  دلیل اغتشاشات را مسائل اقتصادی مطرح می کنند اما در هیچ شهری اغتشاش گران شعار اقتصادی سر ندادند  و انگیزه آنها اقتصاد نبود که این نشان می دهد ضمن اینکه قبول داریم مردم مشکل دارند اما اینها نماینده مردم نبودند و شعار آنها اقتصادی نبود. 

وی ادامه داد: در فتنه های قبل وزیر اطلاعات و ...به صورت مخفیانه و به اصطلاح در گوشی می گفتند که ابن افراد فتنه گر متصل به آمریکا و اسرائیل هستند اما اکنون اینترنشنال و بی‌بی سی و تمام سران آلمان و ...علنی نقش دارند ؛ دشمنان ایران قبلا شان و شخصیتی داشتند اما الان مستقیم مسیر را هدایت می کنند. 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: منشا خارجی اغتشاشات نیاز به اصرار ندارد و شواهد و دلایل زیادی بر این موضوع دلالت دارد که نیاز به اصرار و دلیل ندارد؛ اغتشاش گران با فرماندهی آمریکا و اسرائیل و ....هر هفته برای وضعیت ایران جلسه دارند. 

وی افزود: اغتشاش گران علاوه بر اینکه بانک آتش زدند و اینگونه کارها انجام دادند، پرچم سیدالشهدا و امام رضا(ع) و خیمه حضرت زهرا (س) و قرآن را نیز به آتش کشیدند و نمی توان باور کرد که اینها کار شیعه و سنی و ملی گرا نیست؛ آتش زدن قران با فرماندهی آمریکا به این معنی است که مشکل اصلی آنها با اصل قرآن و اسلام است و مسائل اقتصادی بهانه است. 

وی یادآور شد: به گفته روایات قرآن؛ آمریکا هرگز دست بردار نیست چراکه مشکل آنها اصل اسلام است و می خواهند آن را نابود کنند.

نبویان گفت: باید کاری کرد که آمریکا و اسرائیل و امثالهم عصبانی شوند، آنوقت است که کار صالح انجام داده ایم  و این به معنی ایمان و باور به قرآن است.اگر جایی پا بگذارید که عصبانیت آمریکا را به‌ دنبال دارد آنجا عمل صالح انجام می شود، آمریکا می‌خواهد ما زیرسلطه او باشیم اما ما این را نمی‌خواهیم.

این نماینده مجلس افزود: تمام دنیا در چنگ آمریکا است، حق وتو می‌کند، سازمان ملل را در کشورش دارد و ارزش دلارش در دنیا سرآمد تمام واحدهای پولی است؛ ما در مقابل چنین قدرتی ایستاده‌ایم. آمریکا با اسلام ما نمی‌تواند کنار بیاید و از ابتدای انقلاب با هزاران ترفند وارد شد اما هر بار شکست خورد. 

وی ادامه داد: اکنون آمریکا جلوی اسلامی و ایران ایستاده و یک جنگی ملت ایران به دفاع از ایران انجام دادند ؛ در آن جنگ ایران مقابل آمریکا پیروز شد و آمریکا رودست خورد این در حالیست که ملت ایران هیچکدام از مولفه های قدرت آمریکا را ندارد؛ آمریکا بعد از پیروزی ایران قصد تجزیه این کشور را داشت اما دوباره بعد از ده ها کودتا از ملت ایران شکست خورد. 

وی یادآور شد: فرانسه،انگلیس، و کشورهای دیگر در ۸ سال دفاع مقدس پشت آمریکا ایستادند اما در نهایت ایران پیروز میدان شد؛ به جرات می توان گفت ملت ایران شکست پذیر نیستند. 

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی یک تنه همه دنیا را شکست داد، گفت: حاج قاسم سمبل شکست آمریکا در دنیا است به‌همین  سبب در اغتشاشات عکس او را آتش زدند، آنها نمی‌خواهند حاج قاسم سمبل پیروزی باشد. 

نبویان گفت: آمریکا از هیج اقدامی برای تحریم ایران فروگذار نکرده و کشور ایران در حوزه های مختلف هواپیمایی، کشتیرانی و ...تحریم است و اینها همه از سوی آمریکا  است که تمام تلاش خود را برای زمین زدم اسلام و ایران بکار گرفته است اما قطعا آمریکا شکست خواهد خورد و ملت ایران آمریکا را زیرپا خواهند گذاشت.حاج قاسم به جنگ ظلم رفت پس مسلمان هر جا ظلمی وجود دارد، باید با آن مبارزه کند. 

وی گفت: امروز کسانی که شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند، ۵۰ درصد اسلام را پذیرفته اند،به گفته امام خمینی(ره) ما دو نوع تفکر داریم و آن اسلام ناب محمدی و دیگری اسلام آمریکایی است.

نماینده مردم تهران گفت: حاج قاسم مظهر شکست آمریکا است و امروز بسیاری از مسئولان کشور معتقد نیستند که خدا قوی تر از آمریکا است اما دیدیم که آمریکا در تمام دنیا، در عراق یمن، سوریه و.. شکست خورد. 

نبویان یادآور شد: تاکنون رهبر معظم انقلاب این کشور را نگه داشته است و هر جا به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردیم به اوج قله رسیدیم؛ سربازی که مطیع رهبری باشد حاج قاسم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر ده ها کشور کنار هم جمع شدند تا ما را شکست دهند اما شکست خوردند و خودشان هم به این شکست اذعان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار