جان فدا/ فرمانده لشکر ۲۳ تکاور:

شهید سلیمانی متخصص فتح دلها بود

امیر «نجفی» گفت: شهید سلیمانی متخصص فتح دلها بود و چه افتخاری بالاتر از اینکه فردی در راه پروردگار و در راه خدمت به مردم به شهادت برسد.
کد خبر: ۵۶۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ - 03January 2023

شهید سلیمانی متخصص فتح دلها بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، امیر سرتیپ دوم «اکبر نجفی» فرمانده لشکر ۲۳ تکاور در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در کوی سازمانی والفجر پرندک همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» با بیان اینکه شاید هیچ آثاری از گذشته این شهدا نداشته باشیم و شاید آنها گمنام باشند اما در بین ما غریبه نیستند و با تک تک ما آشنا هستند و ما احساس آشنایی با این شهدا داریم، چرا که آرمان‌‌ها، هنجارها و ارزش‌های ما یکی است.

وی در همین رابطه با اشاره به اینکه شهدای گمنام به اندازه یک ملت خواهر و برادر دارند؛ افزود: مردم عاشق شهدا هستند و امکان ندارد فردی از کنار مزار یک شهید گمنام عبور کند و ادای احترام یا فاتحه ای نثار او نکند.

فرمانده لشکر ۲۳ تکاور ادامه داد: امروز در نیروهای مسلح  همان مسیری که روزی شهدا طی کرده‌اند، ما می‌پیماییم و ای کاش توفیق شهادت و خدمت به مردم و ولایت نصیب ما هم بشود.

وی با بیان اینکه این شهدا جوان بودند و هرکدام عقاید و ایده‌های مختلفی داشتند؛ عنوان کرد: بی‌تردید هر انسان آزاده‌ای در مقابل شهدا سر تعظیم فرود می آورد.

‌نجفی همچنین با اشاره به روحیه کاریزماتیک و جذاب شهید «سلیمانی» بیان داشت: شهید سلیمانی را نباید فقط به عنوان یک شخصیت عالی‌رتبه نظامی دید، بلکه او دارای یک فرهنگ بود، او تخصص فتح سرزمین‌های غصب شده را داشت، اما مهم‌تر از آنها خداوند متعال تخصصی در وجود او برای فتح دلها  همچون صیاد دلها سپهبد اخلاص امیر صیاد شیرازی قرار داده بود.

‌فرمانده لشکر ۲۳ تکاور با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی یک سرباز وطن و یک پاسدار ولایت بود خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش کشور مرهون مجاهدت سربازان مخلص ایران اسلامی و بزرگوارانی چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار