جان فدا/ رئیس ارکان حشدالشعبی عراق در مراسم سالگرد شهید سلیمانی:

رمز سربلندی حاج قاسم اخلاص و اطاعت از رهبری بود/ انتقام از عاملین شهادت سردار سلیمانی حتمی است

حاج ابوفدک با بیان اینکه اخلاص و اطلاعت از رهبری یکی از مهم‌ترین دلائل پیروزی سردار سلیمانی در میدان‌های مختلف بود، گفت: انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بر گردن ما خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ - 03January 2023

رمز سربلندی حاج قاسم اخلاص و اطاعت از رهبری بود/ انتقام از عاملین شهادت سردار سلیمانی حتمی استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، حاج ابوفدک، از همرزمان شهید سلیمانی و رئیس ارکان حشدالشعبی، ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم گرامی‌داشت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که با حضور پرشور مردم در مصلی امام‌ خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: بلوک شرق و غرب با تامین تجهیزات و حمایت از صدام جنگ را علیه ایران شروع کردند.

ابوفدک با اشاره به اینکه پس از شکست صدام در جنگ، آمریکا به‌دنبال نابودی و ایجاد گرسنگی در عراق بود، گفت: این مسائل باعث شد، انتفاضه شعبانیه را برای مقابله با رژیم منحوس عراق ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های حاج قاسم مسئله فلسطین بود، گفت: این مسئله باعث نشد از مقاومت در لبنان و عراق غافل شود و همواره تلاش می‌کرد عراق کشوری آزاد و توسط خودش اداره شود.

رئیس ارکان حشدالشعبی با اشاره به دیدار حاج قاسم با آیت الله سیستانی اظهار داشت: آیت الله سیستانی یکی ازپایه‌های اساسی شکست داعش را سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی می‌دانند.

ابوفدک با بیان اینکه حاج قاسم‌ به همراه ابومهدی المهندس رهبری جبهه مقاومت عراق را عهده گرفت، گفت: زمانی که سوریه مورد حمله قرار گرفت همراه حاج قاسم به سوریه رفتیم.

وی افزود: مبارزات شهید سلیمانی مبارزات قهرمانانه بود و بارها مورد تهدید قرار گرفت و حاج قاسم روزهای سختی را در سوریه دید؛ چرا که دشمنان می‌خواستند در طول سه ماه سوریه را شکست دهند.

ابوفدک با بیان اینکه یکی از اسرار سربلندی شهدا اطاعت از ولایت است، گفت: حضرت آقا نه تنها رهبر ایران، بلکه رهبر مسلمین جهان است.

وی در ادامه با بیان اینکه اخلاص و اطلاعت از رهبری یکی از مهم‌ترین دلائل پیروزی سردار سلیمانی در میدان‌های مختلف بود، گفت: اقدام دشمن در ترور این شخصیت‌ها نشانه شکست آنها در برابر این شهدا بود. انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بر گردن ما خواهد بود.

رئیس ارکان حشدالشعبی عراق افزود: رئیس جمهور خبیث آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ترس انتقام هیچ‌گاه راحت نخواهند خوابید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها