سید حسن نصرالله امشب سخنرانی می‌کند

دبیر کل حزب الله که به خاطر ابتلا به آنفولانزا نتوانسته بود جمعه گذشته سخنرانی کند، امشب در سالگرد شهیدان سلیمانی و المهندس سخنرانی می‌کند.
کد خبر: ۵۶۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ - 03January 2023
سید حسن نصرالله امشب سخنرانی می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله قرار است شامگاه امروز سه‌شنبه ساعت ۱۸ به وقت بیروت (۳۰: ۱۹ به وقت تهران) سخنرانی کند.
 
دفتر اطلاع رسانی حزب الله شامگاه جمعه خبر داد که سخنرانی سید حسن به خاطر ابتلای وی به آنفولانزا به تعویق افتاده است؛ زیرا این بیماری باعث شده است که نتواند به خوبی سخنرانی کند.
 
این نهاد حزب الله همچنین گفت که این سخنرانی در سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ایراد خواهد شد. این در حالی است که برخی رسانه‌های صهیونیستی و ضد مقاومت شایعاتی درباره سلامتی سید مقاومت مطرح کرده بودند که با این سخنرانی، مهر باطلی بر این شایعات زده خواهد شد.
 
در همین ارتباط، مراسم بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس نایب رئیس شهید سازمان الحشدالشعبی عراق، امروز در منطقه «الغبیری» در جنوب بیروت برگزار شد.
 
 «ابراهیم الموسوی» عضو فراکسیون پارلمانی «الوفاء للمقاومه» که در این مراسم شرکت کرده بود، گفت: «پیروزی به لطف راه شهدا و مبارزات آن‌ها صورت خواهد گرفت. یک امت که بتواند شهدایی مانند فرماندهان سلیمانی و المهندس و شهدای پیش از آن‌ها داشته باشد، روی پیشانی‌اش [کلمه]پیروزی نوشته شده و کامیابی به پرچم آن گره خورده است.»
 
الموسوی اضافه کرد: «اگرچه آن‌ها شهید شدند؛ اما برای ما مجموعه ارزش‌های عظیمی به جا گذاشتند که به وجود، بقا و پیروزی معنا می‌بخشد.»
 
«حسن خلیلی» کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز که در این مراسم حضور داشت، اظهار داشت: «هدف ترور فرمانده سلیمانی تجزیه منطقه و کشاندن آن به سوی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود. این جنایت برای جدایی میان ایران و کشور‌های منطقه و پیوستن این کشور‌ها به قطار عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی صورت گرفت.»
 
«معن الخلیل» شهردار منطقه الغبیری یکی دیگر از افرادی که در این مراسم شرکت کرده بود، عنوان کرد: «این مناسبت فرصتی برای نزدیکی ملت مقاوم برای ترسیم آینده‌ای بهتر است. امروز به عنوان روز برادری میان فرزندان این امت از لبنان تا فلسطین، سوریه، عراق، یمن و ایران در تاریخ فعلی و آینده ما باقی خواهد ماند. این امر این روز را به یک روز ویژه مبدل کرده که ما در آن شعله مقاومت را در وجودمان و آینده زنده نگاه داریم تا این شعله بیش از پیش روشن‌تر، باثبات‌تر و قوی‌تر بماند».
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار