جان فدا/ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران:

رهروان مکتب سلیمانی راه او را ادامه خواهند داد/ حاج قاسم منحصر به ایران و مقاومت نبود

توکلی زاده با اشاره به اینکه رهروان حاج قاسم این مسیر را ادامه می‌دهند، گفت: حاج قاسم منحصر به ایران و مقاومت نیست.
کد خبر: ۵۶۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸ - 03January 2023
رهروان مکتب سلیمانی راه او را ادامه خواهند داد/ حاج قاسم منحصر به ایران و مقاومت نیستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدامین توکلی زاده» معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مراسم رونمایی از کتاب «کتاب‌شناسی شهید حاج قاسم سلیمانی» و بخش تخصصی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کتابخانه عمومی ایستگاه میدان ولیعصر (عج) اظهار داشت: حاج قاسم منحصر به ایران و مقاومت نیست، بلکه تفکر مقاومت برگرفته از اندیشه اسلام ناب محمدی و متعلق به دنیا است. ایشان نگاه به اسلام را از نگاه به نگاه اشرافی و آمریکایی به اسلام جدا می‌کرد.
 
توکلی زاده‌ با اشاره به اینکه رهروان حاج قاسم این مسیر را ادامه می‌دهند، گفت: در وصیت نامه ایشان چند نکته برجسته وجود دارد؛ جمهوری اسلامی ایران، ولایت مطلقه فقیه و مردم نکات بارز وصیت نامه ایشان است که همه عمر را برای این سه گانه وقف کرد. به همین منظور آثار منتشر شده حاج قاسم جمع‌آوری و برای شناساندن کتبی که در این زمینه چاپ شده، کتاب‌شناسی حاج قاسم تدوین شد.
 
وی افزود: شهرداری تهران یکی از اهدافش توسعه فضای گردشگری شهری است. از همین رو در جهت بالا بردن سرانه مطالعه و ایجاد انگیزه برای شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو که یکی از ابزارهای گردشگری شهری است اقدام به اهدا بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب به شرکت مترو و نهاد کتابخانه های عمومی کشور کرده ایم.
 
در این مراسم امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری، مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و سید محمد نقیب معاون فرهنگی  و اجتماعی  مترو  تهران حضور داشتند.
 
انتهای پیام/ 241
پربیننده ها
آخرین اخبار