جان فدا/ استاد حوزه علمیه و دانشگاه عنوان کرد؛

اخلاص سردار سلیمانی افراد بسیاری را متحول کرده است

حجت‌الاسلام «رفیعی» گفت: اخلاص سردار سلیمانی موجب شد مزار ایشان مامن اقشار مختلف جامعه با هر نظر، عقیده و سبک پوشش شده و افراد زیادی را متحول کند.
کد خبر: ۵۶۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱ - 03January 2023

اخلاص سردار سلیمانی افراد بسیاری را متحول کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «ناصر رفیعی» استاد حوزه علمیه و دانشگاه امشب در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان شهیدشان که در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در آیه هفتم سوره محمد (ص) می‌فرماید‌ ای مومنان، اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می‌کند و به شما ثبات قدم می‌دهد.

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه منظور از یاری خدا یاری کردن دین خداست، ابراز کرد: حضرت امیر (ع) می‌فرمایند خداوند را به قلب، دست و زبان یاری کنید و خدا قول داده است که اگر تو مرا یاری کردی، من هم تو را یاری می‌کنم.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه مومن واقعی می‌تواند با قلب، زبان، عمل و جانش دین خدا را یاری کند که در این صورت نصرت الهی شامل حالش می‌شود، بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دین خدا را با قلب، زبان، عمل و جانش یاری کرد و علت محبوبیت ایشان همین است.

حجت‌الاسلام رفیعی ادامه داد: رمز محبوبیت شهید سلیمانی سه چیز است که اولین مورد آن دینداری و اخلاص می‌باشد؛ کسی که برای خدا کار کند محبوب خلق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تواضع و فروتنی نیز باعث محبوبیت انسان می‌شود، گفت: سردار سلیمانی هیچ ادعایی نداشت و انسانی که ادعا ندارد خدای متعال او را بالا می‌برد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: هزینه کردن جان دیگر رمز محبوبیت سردار سلیمانی است تا جایی که امروز مزار ایشان مامن اقشار مختلف جامعه با هر نظر، عقیده و سبک پوشش شده و افراد زیادی را متحول کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار