جان فدا/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

داغ شهادت حاج قاسم برای مردم ایران بزرگ بود

«عزیزی» با بیان اینکه داغ شهادت حاج قاسم برای همه مردم ایران بزرگ بود اما برای جامعه ایثارگری بزرگتر، گفت: همه ما داغ عزیز دیده‌ایم اما بنده به عنوان یک فرزند شهید می‌گویم داغ حاج قاسم سنگین‌تر از داغ پدر بود.
کد خبر: ۵۶۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 04January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در دیدار با جامعه ایثارگری استان با تبریک و تسلیت س.مین سالروز شهادت ‌حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه داغ شهادت حاج قاسم برای همه مردم ایران بزرگ بود اما برای جامعه ایثارگری بزرگتر، اظهار داشت: همه ما داغ عزیز دیده‌ایم اما بنده به عنوان یک فرزند شهید می‌گویم داغ حاج قاسم سنگین تر از داغ پدر بود و یقین دارم دیری نخواهد گذشت که انتقام سخت را خواهیم گرفت.

وی در ادامه جامعه ایثارگری را از اقشار مهم و اثرگذار دانست و ابراز داشت: در این جلسه قصد داریم دغدغه ها و مسائل شما را بشنویم تا بتوانیم آن را به دولتمردان منتقل کنیم.

عزیزی در تشریح تفاوت های سفر اول و دوم رئیس جمهور گفت: این سفر دو روزه بوده که یک روز جهت حضور در مرکز استان و یک روز در شهرستان‌های کم برخوردار برنامه‌ریزی شده، همچنین در این سفر آیت‌الله رئیسی با مردم استان دیدار خواهند کرد.

معاون استاندار یزد «آب» را فصل مشترک همه اقشار مردم برشمرد و گفت: اگر مسئله آب در استان حل نشود شاهد مهاجرت معکوس در 5 تا 10 سال اینده از استان خواهیم بود ضمن اینکه تا 100 سال دیگر نیز اثری از یزد روی نفشه کشور نخواهد بود.

وی ابراز داشت: همواره یکی از دغدغه‌های مدیران ارشد استان موضوع آب بود که به فضل الهی، عنایت آیت‌الله رئیسی و با پیگیری‌های مکرر استاندار ‌اعتبار پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان تامین شد که برابر بودجه 150 سال استان بوده و این یک انقلاب بزرگ در استان به شمار میرود.

عزیزی در پایان با اجرای پروژه آبرسانی به استان دیگر شاهد نگرانی و استرس در چهره یزدی‌ها نخواهیم بود و این بزرگترین هدیه دولت سیزدهم به مردم ‌شریف یزد است.

داغ حاج قاسم برای همه مردم ایران بزرگ بود اما برای جامعه ایثارگری بزرگتر

داغ حاج قاسم برای همه مردم ایران بزرگ بود اما برای جامعه ایثارگری بزرگتر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها