جان‌فدا/ همرزم شهید سلیمانی:

حاج قاسم در مقابل دشمنان با شجاعت و در برابر مردم با خضوع رفتار می‌کرد

سردار صدیق گفت: حاج قاسم شجاعت خود را به دشمن نشان می‌داد و در برابر مردم خضوع و خشوع داشت.
کد خبر: ۵۶۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ - 04January 2023

حاج قاسم در مقابل دشمنان با شجاعت و در برابر مردم با خضوع و خشوع رفتار می‌کردبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «مهدی صدیق» همرزم شهید سلیمانی در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی و آیت‌الله مصباح یزدی در فراهان اظهار داشت: در هر جایی و پست و مقامی انسان می‌تواند با خدا ارتباطش را برقرار کند و به مردم خدمت کند.

وی افزود: صهیونیسم معتقد است که همه انسان‌ها باید برای آن‌ها فدا شود اما انقلاب اسلامی این را برنمی‌تابد.

صدیق عنوان کرد: زمانی که ندای اسلام در سال ۴۲ در احیای اسلام بلند شد، دشمن ترور، کودتا و جنگ تحمیلی را انداختند و ناکام ماند، فتنه‌ها را راه انداختند و با پروژه نفوذ درصدد ضربه به‌نظام جمهوری اسلامی بودند که موفق نخواهند شد.

همرزم شهید سلیمانی گفت: دشمن با تغییر جغرافیایی منطقه می‌خواست انقلاب را از پای دربیاورد اما تدبیر و درایت سکان‌دار انقلاب این کشتی انقلاب را از امواج سنگین حفظ کرده است.

وی بیان داشت: این انقلاب خیلی بزرگ است، بیش از ۴۰ سال است که نام اسلام در سازمان ملل مطرح است، دشمن هم برای نابودی انقلاب و اسلام ناب محمدی تلاش می‌کند و داعش را به وجود آورد.

صدیق افزود: شهید سلیمانی در دفاع مقدس و مبارزه با اشرار آب‌دیده شده بود، تقوا و اخلاص وی سبب شد در میدان مبارزه با داعش هم دشمن را زمین‌گیر کرد.

همرزم شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی با همگرایی نیروهای مردمی در مقابل داعش ایستاد، حاج قاسم اندیشه امام راحل را داشت و محور وحدت بود.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی یک ژنرال مردمی بود و تواضع و فروتنی او در برخورد با نیروها بی‌نظیر بود. هر موقعیتی که پیدا می‌کرد به دیدار خانواده شهدا می‌رفت و در کنار محرومین بود و دست نوازش بر سریتیمان می‌کشید و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌کرد.

صدیق متذکر شد: حاج قاسم شجاعت خود را به دشمن نشان می‌داد و در برابر مردم خضوع و خشوع داشت. حاج قاسم دارای منطق برگرفته از اسلام بود و مواظب بود بر اساس موازین شرع مقدس عمل کند.

همرزم شهید سلیمانی بیان داشت: دستاورد بزرگ حاج قاسم برای اسلام نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در جهان است، کسی که برای خدا قدم بردارد، خدا او را این‌چنین عزیز و مشهور می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار