جان فدا/ جانشین پلیس آگاهی فراجا:

باید قدر مکتب حاج قاسم را بدانیم/ اخلاص سردار دل‌ها باید سرلوحه همه ما باشد

سردار به‌گذر با بیان اینکه خصوصیتی که حاج قاسم را از همه متمایز می‌کرد اخلاص ایشان بود، گفت: باید مکتب حاج قاسم را قدر بدانیم.
کد خبر: ۵۶۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ - 04January 2023

باید قدر مکتب حاج قاسم را بدانیم/ اخلاص سردار دل‌ها باید سرلوحه همه ما باشدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «فرامرز به گذر» جانشین پلیس آگاهی فراجا در جلسه کنترل و پیشرفت با حضور روسا و معاونان این پلیس اظهار داشت: سومین سالگرد شهادت مدافع اهل حرم «حاج قاسم سلیمانی» را که بدون شک وی را باید فخر اسلام و ایران خطاب کرد تسلیت می‌گویم.

سردار به‌گذر با بیان اینکه خصوصیتی که حاج قاسم را از همه متمایز می‌کرد اخلاص ایشان بود، افزود: کسانی که دو سال به خاطر شهادت این مرد بزرگ گریه کردند مصداق بارز الهی و ارزشمند است؛ باید مکتب حاج قاسم را قدر بدانیم.

جانشین پلیس آگاهی فراجا گفت: اجازه ندهیم مشکلات اقتصادی اصل و چارچوب اسلام را زیر سوال ببرد چارچوبی که امثال حاج قاسم بی دریغ جانشان را برای آن در طبق اخلاص گذاشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پلیس آگاهی توجه به آموزش‌ها را در سرلوحه کاری خود قرار داده، گفت: توجه به اجرای ماموریت‌ها بر اساس ظرفیت‌های موجود بسیار لازم است، اما همه کارکنان این پلیس باید تمرکز و انگیزه خود را مضاعف کنند.

سردار به گذر با تاکید براینکه پیشرفت کارکنان و مدیران در مدیریت خلاقانه است، گفت: برای اینکه همگام با جامعه عمل کنیم باید همواره در حال تحول و به روز رسانی باشیم؛ پلیس باید پرچمددار تحولات در جامعه باشد.

وی در ادامه با اشاره به جریان اغتشاشات در گذشته و حال بیان کرد: جنس حوادث و آشوب‌ها در سال‌های ۸۸ و یا ۹۸ به کلی با ۱۴۰۱ متفاوت بود به طوری که سردار سلامی اشاره می‌کند که تمام کفر در برابر اسلام ایستاد.

جانشین پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: آشوبگران موضوعاتی همانند حجاب، وضعیت اقتصادی، معیشتی و هر مسئله‌ای که می‌توانست بدنه اجتماع را زیر سوال ببرد را بهانه کردند و آن را دستاویزی برای اهداف خود قرار دادند که کاری از پیش نبردند.

وی گفت: دشمن از ۲۳ شهریور با بهانه‌ای که به دست گرفت با یک برنامه ریزی مدون حرکت کردند و در راس آن‌ها دو کشور آمریکا و اسرائیل بودند؛ که خوشبختانه با هوشیاری مردم فهیم مایوس شدند.

سردار "به گذر" با بیان اینکه کشته سازی از اهداف مهم دشمن بود، گفت: القای کشته سازی در آشوب‌های اخیر، شایعه پراکنی‌های ناموثق و بزرگ جلوه دادن برخی حوادث مشکوک بیانگر این موضوع بود که راهبرد اغتشاش فکری در اذهان مردم ایران در دستور کار رسانه‌های معاند بود.

وی با بیان اشاره به اینکه از اهداف دیگر دشمن درگیر کردن قومیت‌های مختلف در کشور بود که کار به جایی نرساند، اظهار داشت: دشمن از پیشرفت ما شاکی است و نمی‌خواهد کشوری مسلمان با این همه سرمایه وجود داشته باشد بلکه می‌خواهد ایران زیر سلطه آن‌ها باشد.

این مقام انتظامی به نقش رسانه‌های معاندین در کنترل و فرماندهی آشوبگران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری در خصوص شبیخون و هجمه فرهنگی تاکید بسیار دارد به طوریکه در سخنان خود می‌فرمایند که اگر رهبر نبودم کار فضای مجازی را در دست می‌گرفتم که این نشان می‌دهد ما نباید فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را به حال خود رها کنیم.

وی همچنین به «جهاد تبیین» موضوعی که اخیرا در بیانات مقام معظم رهبری بار‌ها مورد تاکید قرار گرفته اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین یک فریضه قطعی است و هر کسی که بتواند باید اقدام کند اگرچه مسئولین در این زمینه وظائف سنگین تری بر عهده دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها