جان فدا/ جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

سردار سلیمانی تمام زندگی خود را وقف خدمت به نظام و انقلاب اسلامی کرد

سردار «بهاریان» با بیان اینکه سردار سلیمانی تمام زندگی خود را برای نظام و انقلاب گذاشت، گفت: آنچه شهید سلیمانی را نسبت به دیگران متمایز می‌کند، این بود که او چندین کشور را از دست گروهی که تا دندان مسلح بودند و تفکری خطرناک داشتند، نجات داد. 
کد خبر: ۵۶۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ - 04January 2023

سردار سلیمانی تمام زندگی خود را برای نظام و انقلاب گذاشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ولی بهاریان» همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی و جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) امروز (چهارشنبه) در ویژه‌برنامه «جان فدا» که به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی به تمام معنا، «سردار دلها» بود؛ او به خاطر فرمانده بودن در نیروی قدس سپاه این عزت، افتخار و جایگاه را به دست نیاورد، بلکه کسب چنین جایگاهی به خاطر صداقت، ایمان و اخلاقش بود.

وی با بیان اینکه  این سردار بزرگوار تمام زندگی خود را برای نظام و انقلاب گذاشت، افزود:  آنچه شهید سلیمانی را نسبت به دیگران متمایز می‌کند، این بود که او چندین کشور را از دست گروهی که تا دندان مسلح بودند و تفکری خطرناک داشتند، نجات داد. 

بهاریان با بیان اینکه حاج قاسم ارادت عجیبی به مردم و رزمندگان همدانی داشت، تصریح کرد:  سردار در یک جلسه حساس از رزمندگان همدانی تعریف و خاطرات بسیاری گفت و از بچه‌های همدان خواست که در عملیات حفظ حلب شرکت کنند، در آن زمان ۹۰ درصد حلب به صورت کامل در محاصره داعشی‌ها بود و منطقه‌ای مانده بود که اگر به دست داعش می‌افتاد، کار تمام بود. حاج قاسم نام تنگه احد را بر آن گذاشته بود و به ما گفت که مختارید این ماموریت را بپذیرید یا نپذیرید. همه بچه‌های همدان هم گفته بودند که مأموریت تهاجمی را بپذیریم و سردار این تنگه احد را به ما بسپارند تا نگهش داریم و از سقوط حلب جلوگیری کنیم. 

وی ادامه داد: در بحبوحه درگیری بودیم که از زمین و زمان گلوله می‌بارید، یکباره حاج قاسم را دیدیم که آمده به ما سر بزند، او تنها با یک راننده و یک نفر محافظ به میان ما آمد؛ حضور او در میان ما باعث روحیه عجیبی در بچه‌ها شد و با قدرت تمام خط را نگه داشتند و از سقوط حلب جلوگیری کردند. 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه حاج قاسم به خاطر معنویت و اخلاص، بزرگی یافت و درگیر دنیا نشد، خاطرنشان کرد: اگر هر فرد برای رضای خدا کار کند و صداقت داشته باشد، و اگر همه با هم باشیم و از دو قطبی‌سازی فاصله بگیریم، بسیاری از مشکلات برطرف می‎شود. 

وی متذکر شد: حاج قاسم و حاج حسین همدانی با شهادت خود زندگی دوباره به ما دادند و ما نیز باید دست به دست هم دهیم و از خط‌کشی‌ها عبور کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار