یادواره شهدای سرباز و شهدای مقاومت در یاسوج برگزار شد

یادواره شهدای سرباز و شهدای مقاومت با حضور جمعی از مسئولان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ - 04January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، یادواره شهدای سرباز و شهدای مقاومت امروز در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سردار «عوض شهابی‌فر» همرزم شهید سلیمانی در این یادواره اظهار داشت: سرباز کلمه زیبایی است و کسی است که در راه خدا، میهن و ملت همه وجود خود را فدا می‌کند، سربازان باید قدر این اسم را بدانند؛ زیرا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست و این کلمه بر مزار این سردار بزرگ اسلام نیز نقش بسته است.

وی افزود: بنا به فرموده امام علی علیه السلام سرباز زینت کشور است؛ یعنی اگر همه زیبایی های یک کشور را در نظر بگیریم، زینت‌دهنده و زیبایی اصلی آن کشور سرباز است.

شهابی‌فر بیان کرد: سرباز در اولین روزهای جوانی که انرژی و توان زیادی دارد مدافع ملت و کشور می شود و در هر خطر و بحرانی در خط مقدم حضور دارد، در دوران دفاع مقدس در همه عملیات هایی که می شد و کار جایی گره می‌خورد، اسم دو فرمانده یعنی حاج قاسم سلیمانی و حاج احمد کاظمی بر سر زبان ها بود.

وی ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس فرماندهان جنگ که باید چند کیلومتر پشت جبهه فرماندهی می کردند تا آسیب نبینند و بتوانند نیروهایشان را هدایت کنند، خود در خط مقدم می ایستادند و همراه سربازان شهید می شدند و این افتخار را هیچ‌کس و هیچ جایی جز جمهوری اسلامی ایران سراغ ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار