جان فدا/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین:

شهید «سلیمانی» شخصیت فراملی و بین‌المللی داشت

«سردار کبیری» گفت: شهید سلیمانی شخصیت فراملی و بین‌المللی داشت به همین دلیل شهادتش ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام به شمار می‌آمد و همه عزادار این شهید بزرگوار شدند.
کد خبر: ۵۶۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ - 04January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، یادواره شهدای تاکستان همزمان با گرامیداشت سومین سالروز شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران، حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تاکستان و دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان برگزار شد.

طی این مراسم، «ابوالحسن کبیری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید بزرگوار به همراه همرزمانش در خارج از مرزهای ایران در یمن، سوریه و عراق از حریم اسلام و انقلاب دفاع می‌کرد.

وی گفت: شجاعت، ایثار و استقامت و مدیریت شهید سلیمانی بی‌نظیر بود، لذا ابعاد مختلف سیره و منش این شهید بزرگوار الگویی برای همه مسئولان و مردم است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان از نام شهید سلیمانی دلهره داشتند و اکنون هم بعد از شهادت ایشان خواب ندارند.

کبیری یادآور شد: شهید سلیمانی شخصیت فراملی و بین‌المللی داشت به همین دلیل شهادتش ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام به شمار می‌آمد و همه عزادار این شهید بزرگوار شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: شهید سلیمانی مشتاق شهادت بود و به آرزوی دیرینه‌اش رسید و رستگار شد.

وی افزود: در این مراسم، یاد و خاطره ‌همه شهدای اسلام و انقلاب و 3 هزار شهید استان قزوین و شهدای تاکستان را گرامی می‌داریم و امیدواریم بتوانیم راه‌شان و مکتب‌شان را زنده نگه داریم و از رهروان واقعی مکتب شهدا و حاج قاسم باشیم.

در مراسم فوق، مداحی و اجرای سرود در مدح و وصف شهدا و شهید سپهبد شهیدقاسم سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم، «سیدمهدی حسینی» فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان، «اسدالله حمزئی» فرماندار، «سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکستان «علیرضا بابا» رئیس حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تاکستان و جمعی از مسئولان و دانشجویان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار