جان فدا/ یادداشت

شهادت سردار سلیمانی تداوم رویش مقاومت جهانی علیه استکبار شد

خونخواران ودشمنان بشریت و آل الله با شهید نمودن انسانی عاشق شهادت او را به آرزوی خود و شهادتش را مبداء رویش مقاومت جهانی برعلیه تمام جبهه استکبار و ایادی خوانخوار آنان کردند.
کد خبر: ۵۶۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۲ - 06January 2023

گروه استان‌های دفاع‌پرس ـ «منصور طیوری» استاد دانشگاه؛  پهنه خاکی گیتی مزین به وجود مردی آسمانی از تبار عاشقان الله بود. نفس‌های مقربانه این مرد خدا و مجاهد فی سبیل لله در همه لحظات گوهربار حفاظت از حریم اهل بیت با آروزی وصل و شهادت همراه بود.

این انسان وارسته با شجاعت کم نظیر خود و اخلاص خدامحور نماد و هویت استکبارستیزی ملت شریف ایران و محور قدرتمند مقاومت شد.

بی شک یوالله ۱۳ دی که روز ترور مالک اشتر جهان اسلام شهید حاج قاسم سلمیانی (رضوان الله تعالی علیه) بدست شقی‌ترین مردمان زمان، بعنوان روز جهانی مقاومت نام گذاری شده نشان دهنده مقاومت کل مظلومان جهان در مقابل کل ظالمان و شیاطین دون صفت میباشد.

خونخواران ودشمنان بشریت و آل الله با شهید نمودن انسانی عاشق شهادت او را به آرزوی خود و شهادتش را مبداء رویش مقاومت جهانی برعلیه تمام جبهه استکبار و ایادی خوانخوار آنان نمودند.

این شهادت اضمحلال کل جبهه کفر و استکبار و سرنگونی خناثان زمان را فرآهم کرده و جوشش هر ساله جهان اسلام و تمام مردمان ظلم ستیز جهان دلیلی است بر این مدعا؛ و چه زیبا فرمودند، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) که او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بودکه همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید و شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.

شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ی دوستان و نیز همه‌ی دشمنان بدانند خطّ جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.

فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است، ولی ادامه‌ی مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کردملت ایران و تمام جبهه مقاومت یاد و نام شهید عالی‌مقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت.

دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی بود که با تقویت مادی، معنوی و روحی مقاومت، این پدیده ماندگار و رشد یابنده را در مقابل رژیم صهیونیستی و نفوذ امریکا و دیگر کشور‌های استکباری حفظ، مجهز و احیاء کرد. واو زنده و نظاره گر است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار