معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران:

مهندسی زیست بوم فرهنگی مازندران اولویت اصلی است

حجت الاسلام «درخشنده» رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی را مهندسی زیست بوم فرهنگی بر اساس سند تحول این سازمان بیان کرد.
کد خبر: ۵۶۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸ - 05January 2023

مهندسی زیست بوم فرهنگی مازندران اولویت اصلی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام درخشنده معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی استان مازندران که در مجتمع تبیین محمودآباد برگزار شد، ضمن تاکید بر توجه به ابعاد مختلف مسئله جهاد تبیین، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، هم افزایی و زبان مشترک در فعالیت‌های جهاد تبیینی در زیست بوم فرهنگی است.

وی با اشاره به بحث مهندسی فرهنگی به بیان ظرفیت‌های مردمی در جهت اشاعه معارف اسلامی و انقلاب، پرداخت و عنوان کرد: رونمایی از سند راهبردی مهندسی زیست بوم فرهگی استان از جمله موارد مهم این نشست به شمار می‌آید.

حجت الاسلام درخشنده به برنامه‌ها و عملیات‌های فرهنگی اجرا شده اشاره کرد و بیان کرد: طرح‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی این اداره کل در دست اجراست که مهمترین و موثرین آن‌ها در طرح‌های بانوانی دیده شده است که از جمله آن طرح جذاب رفیقانه و حرف آورد ویژه دختران نوجوان و جوان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت‌های پیش رو هم اشاره کرد و گفت: در سه ماه آینده مناسبت‌های مهمی جزو برنامه‌های این ادره کل می‌باشد که دهه مبارکه فجر و اعتکاف را می‌توان مهم‌ترین آن برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار