نماینده ولی فقیه در گیلان:

شهدا با نثار خون خود اقتدار و امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند

آیت‌الله «فلاحتی» در دیدار با خانواده شهیدان سیدمرتضی حسینی، محمدرضا غلامعلی‌پور و سیدمحمد اسحاقی در رشت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: شهدا با اهدای جان خود اقتدار و امنیت را به جامعه هدیه دادند.
کد خبر: ۵۶۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶ - 05January 2023

شهدا با نثار خون خود اقتدار و امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردندبه گزارش  دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با خانواده شهیدان سیدمرتضی حسینی، محمدرضا غلامعلی‌پور و سیدمحمد اسحاقی در رشت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا، خدمت به خانواده شهدا را افتخاری بزرگ دانست و اظهار داشت: خدمت کردن به خانواده شهدا وظیفه و مسئولیتی سنگین است و هرکس به درستی به این وظیفه عمل کند به افتخاری بزرگ دست یافته است.

وی با تاکید بر اینکه خداوند به خانواده‌های معزز شهدا عزت و سربلندی عطا فرموده است تصریح کرد: همه مسئولان برای گام برداشتن در مسیر شهدا به همراهی دعای خیر خانواده‌های شهدا به ویژه مادران شهید نیاز مبرم دارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهدا جان خود را در راه خدا فدا کردند خاطرنشان کرد: شهدا به امام زمان‌شان لبیک گفته و با اهدای جان خود اقتدار و امنیت را به جامعه هدیه دادند.

شهید محمدرضا غلامعلی در ۶ دی ۱۳۶۰ در شوش دانیال به درجه رفیع شهادت رسید و شهید سیدمرتضی حسینی در ۱۰ شهریور ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی حاج عمران و در عملیات کربلای ۲ به شهادت رسید و شهید سیدمحمد اسحاقی در سال ۱۳۶۵ و در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار