مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

رونمایی از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان

«دهقانی» گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس لرستان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ - 06January 2023

«عصمت دهقانی» مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس لرستان اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس لرستان رونمایی می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه همه این کتاب‌ها به قلم نویسندگان لرستانی و توسط ناشران این استان به چاپ رسیده‌اند، افزود: محتوای این کتاب‌ها شامل، خاطرات رزمندگان، تاریخ شفاهی، فیلمنامه، نمایشنامه و کتب اسنادی و پژوهشی است.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس سالجاری نیز از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان رونمایی شد، گفت: لرستان سرشار از سوژه‌های ناب برای نگارش کتاب‌های فاخر حوزه ایثار و شهادت است که این امر همت متولیان فرهنگی استان را می‌طلبد که در چاپ و انتشار این کتب با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان همکاری داشته باشند.

وی تصریح کرد: نویسندگان لرستانی در سال‌های اخیر در حوزه دفاع مقدس فعالیت قابل توجهی داشته اند و در گونه‌های مختلف ادبی آثاری را به چاپ رسانده اند که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

این نویسنده حوزه دفاع مقدس، گریزی به کارگاه‌های نویسندگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان زد و خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال نویسندگان و نوقلمان از کار گاه‌های توانمندسازی نویسندگان، در ماه‌های آتی کارگاه حضوری ویراستاری و فیلم نامه نویسی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها