امام جمعه رشت:

پیامبراکرم (ص) خود را شریک دردها و غم‌های تمام انسان‌ها می‌دانستند

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه غول‌های رسانه‌ای غرب و صهیونیست‌های غاصب مانع از رساندن پیام پیامبر اکرم (ص) به جوامع می‌شوند، گفت: وجود پیامبراکرم (ص) نعمت بزرگ الهی بود و ایشان خود را شریک دردها و غم‌های همه انسان‌ها می‌دانستند.
کد خبر: ۵۶۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ - 06January 2023

پیامبراکرم(ص) خود را شریک دردها و غم‌های تمام انسان‌ها می‌دانستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امام جمعه رشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت با اشاره به نعمت عظیم وجود پیامبراکرم (ص) اظهار داشت: وجود پیامبراکرم (ص) نعمت بزرگ الهی بود که بشریت تا آخرین روز نیازمند وجود ایشان خواهد بود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه پیامبراکرم (ص) خود را شریک درد‌ها و غم‌های نه‌تن‌ها مسلمانان بلکه همه انسان‌ها می‌دانستند تصریح کرد: ایشان خود را غمخوار تمام آدمیان می‌دانستند و این نشان از عظمت مکتب و وجود ایشان دارد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه پیامبر (ص) برای سعادتمندی بشریت تمام نیازمندی‌های زندگی انسان را بیان کردند گفت: با توجه به تکنولوژی مدرن امروز و رهبران برخی جوامع بشری که مستکبر هستند لذا غول‌های رسانه‌ای غرب و صهیونیست‌های غاصب مانع از رساندن پیام پیامبر اکرم (ص) به جوامع می‌شوند، اما در سایه پیروزی انقلاب اسلامی، پیام‌های الهی پیامبر بزرگ اسلام در دل ملت‌ها نفوذ کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن گرامیداشت روز تکریم از مادران و همسران شهدا افزود: مادران و همسران شهدا دارای صلابت روحی و معنوی هستند البته در طول تاریخ بشر همواره زنانی بوده‌اند که به حضرت ام‌البنین (س) اقتدا کردند؛ ایشان در عرصه جهاد تبیین در دوره خود بسیار موثر بودند و جنایات بنی امیه را آشکار کردند.

وی با اشاره به توطئه کشف حجاب رضاخانی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر عده‌ای تلاش می‌کردند رضا قلدر را پاک و نجات‌بخش ایران جلوه دهند در حالی‌که در تاریخ این کشور، هیچ دوره‌ای جنایت‌بارتر از دوره این پدر و پسر نبوده است.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه زنان ایرانی حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، چندین هزار سال پایبند به ارزش‌های ملی و بومی بودند و بعد از ظهور اسلام نیز بسیاری از بانوان در این عرصه متعهد بودند گفت: امروز هم شاهد جمعیت عظیمی از زنان محجبه در برنامه‌ها، یوم‌الله‌های مختلف، نماز جمعه‌ها، مراکز و خیابان‌ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جایگاه زنان را مورد اشاره قرار داد و افزود: زنان جامعه ایرانی حضورشان به حدی زیبا و گسترده است که برای دنیا قابل تحمل نیست.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه شعار "زن زندگی آزادی" شعاری بود که از صهیونیست‌ها گرفته شده بود خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام همواره حامی زنان بوده است و زنان جامعه اسلامی امروز بهترین زنان تاریخ بشرند.

امام جمعه رشت با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نابودی رژیم غاصب صهیونیستی که سال‌ها پیش به گوش جهان رسید گفت: امیدواریم به زودی شاهد نابودی تمام‌عیار این رژیم غاصب باشیم از طرفی آشفتگی و شرایط بحرانی رژیم غاصب صهیونیستی در طول یک سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری گفتمان مقاومت و سخنرانی‌های گوناگون رهبر معظم انقلاب درباره راهبرد نظام اسلامی خاطرنشان کرد: شرایط نشان می‌دهد آینده تاریکی در انتظار اسراییل است از طرفی فرار معکوس بسیاری از مهاجران و شهرک‌نشینان و فرار و خودزنی برخی ارتشی‌های این رژیم و سایر عوامل می‌تواند نابودی این رژیم غاصب و چرکین را رقم بزند.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان ضمن درخواست از مسئولان استان برای جدی گرفتن پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام تصریح کرد: پروژه راه‌آهن، آزادراه رودبار، سد‌های استان و سایر طرح‌ها توجه ویژه شود.

وی با اشاره به ضرورت حضور همه‌جانبه مدیران برای تکمیل طرح‌ها متذکر شد: اصلاح راه‌ها و جاده‌های ارتباطی استان و مسیر حاشیه‌های شهر رشت و همچنین مشکل آب، برق و گاز برای خانه‌های نسقی ساخته شده حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار