امام‌ جمعه موقت اصفهان:

نظام مقدس اسلامی پرقدرت و باصلابت پیش می‌رود

حجت‌الاسلام«محمودی» گفت: نظام مقدس اسلامی پرقدرت و باصلابت پیش می‌رود و دشمنان را عقب می‌راند.
کد خبر: ۵۶۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ - 06January 2023

نظام مقدس اسلامی پرقدرت و باصلابت پیش می‌رودبه گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد محمودی» امام‌ جمعه موقت اصفهان امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به گرامیداشت روز مادران و همسران شهدا اظهار داشت: هرچند که حق مادران شهدا قابل ادا شدن نیست اما آنها هم با شهدا هم قدم بودند و حق بزرگی بر ملت دارند.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مادران و همسران شهدا عنوان کرد: جایگاه مادران و همسران شهدا کمتر از خود شهدا نیست و این بانوان برای ما اسوه هستند و به خواندن کتاب‌هایی در باب شرح زندگی آنها توصیه می‌شود.

امام‌ جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه اگر بخواهیم به تقوای اجتماعی برسیم، این مهم از تقوای فردی به دست نمی‌آید و باید همه با هم حرکت کنیم تا به نتیجه برسیم، افزود: اگر همه افراد جامعه ایمان آوردند و با تقوا شوند، برکات الهی هم نازل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به اینکه تقوای اجتماعی در آشوب‌های اخیر، ناآرامی‌ها و فتنه‌ها اهمیت خود را نشان داد و برخی دقت کنند که با بیان حرف و بیانیه‌ها آب در آسیاب دشمن می‌ریزند، خاطر نشان کرد: ممکن است انسان توجه نداشته باشد که رفتار و اخلاق وی چه تاثیری بر بقیه دارد، اما باید بدانیم تک‌تک رفتارها و اعمال ما در اجتماع تاثیر دارد و اگر خواستار اصلاح و ترقی هستیم باید به تقوا در ابعاد اجتماعی توجه کنیم.

وی در خصوص آشفتگی و بهم ریختگی رژیم صهیونیستی یادآور شد: خودشان می‌گویند که در حال فروپاشی هستیم و این به خاطر وجود جبهه مقاومت و تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی است و نظام مقدس اسلامی پرقدرت و باصلابت پیش می‌رود و دشمنان را عقب می‌راند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار