نماینده ولی فقیه در استان همدان:

شورای امر به معروف در ادارات همدان راه‌اندازی شود

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: خواستار راه‌اندازی شورای امر به معروف در ادارات با هدف مقابله با کم کاری‌، تنبلی‌ و مفاسد مالی و سایر ضعف‌ها هستیم.
کد خبر: ۵۶۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ - 06January 2023

شورای امر به معروف در ادارات همدان راه اندازی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه همدان با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی، اظهار داشت: از وزارت امور خارجه می‌خواهیم که واکنش قاطع به این موضوع داشته باشد.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه گزینش در دستگاه‌های اجرایی باید مبتنی بر تعهد و تخصص باشد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب نیرو، روابط را کنار بگذارند و بر اساس عدالت و انصاف رعایت کنند.

حجت‌الاسلام شعبانی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: حجاب واجب شرعی، امر دینی، هویتی، فرهنگی، نماد هویت و فرهنگ اصلی ایرانی است و قرآن کریم همواره تاکید بر حجاب داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های تمدن جدید غربی برای استعمار زنان رواج بی حجابی است، تصریح کرد:  برای گسترش عفاف باید باورها تقویت و ارزش‌ها به درستی تبیین شو.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه متهم نکردن کم حجاب‌ها به بی‌دینی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: خواستار راه‌اندازی شورای امر به معروف در ادارات با هدف مقابله با کم کاری‌، تنبلی‌ و مفاسد مالی و سایر ضعف‌ها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار