سرلشکر سلامی:

عزم جدی مسئولان برای محرومیت‌زدایی/ تمامی مشکلات با نقش‌آفرینی بسیج حل‌ می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در کشور، گفت: تمامی مسئولان در سطوح مختلف اراده به هم پیوسته و استواری دارند تا فقر را که وعده شیطان است، برطرف کنند.
کد خبر: ۵۶۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ - 07January 2023

سردار سلامیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در آیین افتتاحیه سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: عزم و اراده جدی برای محرومیت‌زدایی و رفع فقر که از اهداف متعالی انقلاب است، وجود دارد.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز همه هدف دشمنان این است که فقر را در جامعه گسترش دهند، افزود: تحریم اقتصادی نسخه فقیرسازی جامعه ما بود؛ اما ما با رسالت پاسداری از انقلاب به جنگ فقر و محرومیت رفته‌‌ایم و این مسیر را رها نخواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروز که ما مسأله پیشرفت طرح‌های محرومیت‌زدایی را مرور می‌کنیم، می‌بینیم که همه مسئولان عالی‌رتبه کشور و عموم مردم خیّر اراده به هم پیوسته و عزمی جدی دارند تا فقر از جامعه ریشه‌کن شود.

وی اضافه کرد: تمامی مسئولان در سطوح مختلف، اراده به هم پیوسته، محکم و استواری دارند تا فقر را که وعده شیطان است، برطرف کنند.

سرلشکر سلامی گفت: هدف اصلی ما ساختن یک ایرانی قوی، مقتدر، عزیز، امن و پیشرفته با مردمانی است که در آسایش و رفاه زندگی کنند؛ البته این همان رسالت اصلی ما در ایران عزیز است که در پرتو انقلاب اسلامی و رهبر عزیز انقلاب و به فضل الهی، عزم و اراده بسیار جدی برای رفع محرومیت به وجود آمده است.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: همه تلاش ما باید در این جهت باشد تا روستا‌ها را یک محیط دل انگیز برای زندگی کنیم؛ چون روستا چمشه‌سار اصلی اقتصاد ملی است؛ به همین جهت تلاش‌ می‌کنیم تا تمامی غبار محرومیت را از چهره روستا‌ها بر طرف کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی مشکلات جامعه با حضور میدانی عزیزان بسیج حل شده است، افزود: هر بعدی از ابعاد جنگی که دشمنان بر ما تحمیل می‌کنند با حضور جهادی نیرو‌های بسیج تبدیل به میدان آرامش و آسایش برای مردم شده است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم خادمان شایسته‌ای برای مردم عزیز باشیم و به مردم قول می‌دهیم که لباس خدمت به مردم را هرگز از تن به در نکنیم؛ چون زیبا‌ترین آرزوی ما قربانی شدن برای اهداف مردم است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار