کوی جهاد و مقاومت/ در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد؛

سردار کارگر: تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در ۸ هزار نقطه از کشور/ استقبال مردم از شهدای گمنام بی‌نظیر بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به آیین تشییع پیکر ۴۰۰ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در هشت هزار نقطه از کشور به‌صورت همزمان تشییع شدند.
کد خبر: ۵۶۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ - 07January 2023

تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در 8 هزار نقطه از کشور/ استقبال مردم از شهدای گمنام بی‌نظیر بودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صبح امروز (شنبه) در نخستین روز از همایش سراسری مدیران این بنیاد، اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تا کنون توفیقات زیادی در حوزه کتاب، فیلم، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، تشییع شهدای گمنام و ساخت، طراحی و تجهیز مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس داشته است. 

سردار کارگر در ادامه با بیان اینکه مدیران و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم تجلیل از یک میلیون پیشکسوت جهاد و مقاومت و برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام زحمات زیادی کشیدند، افزود: ۴۰۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به‌صورت همزمان در هشت هزار نقطه از کشور تشییع شدند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه وداع و تشییع شهدای گمنام در سراسر کشور به‌صورت کاملا مردمی برگزار شد، خاطرنشان کرد: امسال استقبال از پیکرهای مطهر شهدای گمنام در تهران نسبت به سال گذشته بیشتر و چشمگیر بود.

وی با بیان اینکه، استقبال از این پیکرهای مطهر در استان‌ها و روستا‌ها نیز خیلی قابل توجه و تحسین‌برانگیز بود، افزود: استقبال پرشور مردم از پیکرهای مطهر شهدا نشان‌می‌دهد که اگر نیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها درست باشد، کار‌ها به خوبی پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در حاشیه آن، نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت»، ویژه دستاورد‌های پنج ساله ادارات کل این بنیاد، از امروز (شنبه ۱۷ دی) با حضور معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز به کار کرده که تا بیست و یکم دی ادامه خواهد داشت.

 انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار