در جمع خبرنگاران:

سرلشکر سلامی: اجرای ده‌ها هزار پروژه محرومیت‌زدایی از سوی بسیج/ بخشی از محرومیت‌ها ناشی از تحریم‌هاست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اجرای ده‌ها هزار پروژه محرومیت‌زدایی از سوی بسیج، گفت: بخشی از محرومیت‌های جامعه، مربوط به سیاست نفرت‌انگیز و شرم‌آوری است که دشمنان ما در عرصه تحریم‌ها به وجود آوردند.
کد خبر: ۵۶۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ - 07January 2023

سردار سلامیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در حاشیه آیین افتتاحیه سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، در جمع خبرنگاران درخصوص انعکاس فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج در رسانه‌ها، اظهار داشت: کار اصلی دشمنان ما واژگون‌سازی حقایق و واقعیت‌هاست؛ لذا در این راستا تلاش می‌کنند تا حقایق زیبایی را که در جامعه ما وجود دارد، زشت جلوه دهند و وضعیت ناامیدکننده‌ای را از جامعه به نمایش بگذارند تا بتوانند تهدیدات سیاسی خود را اجرا کنند و این همان موضوعی است که امروز در برخی گزارش‌های رسانه‌ای، ملاحظه می‌کنید.

سردار سلامی ادامه داد: بسیج در عین حال که فداکارانه امنیت جامعه را برقرار می‌کند، با گذشتن از جان و مال خود به کمک مردم نیز می‌شتابد که این حضور در صحنه را بار‌ها در حوادث غیرمترقبه همچون سیل خوزستان و زلزله کرمانشاه ملاحظه کردید و این هم برای آن است تا خدشه‌ای به مردم وارد نشود.

وی افزود: برخی اقشار جامعه با محرومیت مواجه هستند که بخشی از این محرومیت‌ها مربوط به سیاست نفرت‌انگیز و شرم‌آوری است که دشمنان ما در عرصه تحریم‌ها به وجود آوردند؛ به نحوی که حتی از دادن دارو برای بیماران صعب‌العلاج نیز خودداری کردند.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: امروز می‌بینید که بسیج ده‌ها هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در سطوح و در نقاط مختلف انجام می‌دهد که تک تک آن‌ها قابل مشاهده است.

سرلشکر سلامی گفت: رسالت اصلی شبکه رسانه‌ای کشورمان بیان و انعکاس واقعیت‌ها آن هم به شکل مطلوبی است تا مردم عزیزمان با واقعیات آشنا شوند. ما با مردم صادق هستیم و تلاش می‌کنیم در عمل بهتر از آن را که وعده می‌دهیم، انجام دهیم.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما در جهت حفظ و برقراری امنیت و عزت دادن به مردم است و غیر از آن نیت دیگری نداریم؛ بر این اساس تا آخرین لحظه عمر برای مردم تلاش می‌کنیم تا زیباترین لحظه‌ای که همانا شهادت در راه اعتلای عزت مردم در پرتو اسلام باشد، برای ما رقم بخورد.

فرمانده کل سپاه همچنین به هجمه رسانه‌ای دشمنان در فضای مجازی علیه اقدامات سپاه نیز اشاره و عنوان کرد: اگرچه دشمن در فضای مجازی علیه ما اقدام می‌کند، اما فضای حقیقی در دست ما قرار دارد، ولی با این‌حال باید تلاش کنیم تا فضای حقیقی در ذهن و باور مردم متبلور شود؛ چرا که در این‌صورت می‌توانیم در مقابله‌ی نرم‌افزاری با دشمنان در فضای مجازی، اقدامات موفقیت‌آمیزی را انجام دهیم.

سردار سلامی با اشاره به اینکه یکی از شبکه‌های بیگانه ده‌ها هزار دروغ را در رابطه با اغتشاشات اخیر منتشر کرده است، افزود: باید تلاش کنیم تا واقعیت‌ها را آن‌گونه که هست برای مردم منعکس کنیم، بلکه مردم دل و ذهن‌شان به شبکه رسانه‌ای دشمنان معطوف نشود و دروغ‌های آن‌ها را باور نکنند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به پروژه‌های محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که امروز افتتاح شد، شامل سه هزار و ۵۰ پروژه است؛ در این راستا تأمین آب شرب هفت هزار و ۲۰۰ روستا را متعهد شدیم که از این تعداد بخشی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار