برگزاری ششمین یادواره شهدای دهستان ابراهیم آباد

ششمین یادواره شهدای دهستان ابراهیم‌آباد بخش دانسفهان و یادبود شهدای مقاومت با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹ - 07January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، ششمین یادواره شهدای دهستان ابراهیم آباد بخش دانسفهان و یادبود شهدای مقاومت برگزار شد.

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم به مقام معنوی شهدای انقلاب ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: عاشوراء سند حقانیت شیعه است و ما با یک روز از تاریخ خود، تاریخ ساز شدیم و عاشورا فقط به یک روز محدود نمی شود و شهداء با عمل انقلابی و جهادی خود نشان دادند که ادامه دهنده مسیر عاشورا و راه سیدالشهداء بوده و هستند.

وی در ادامه افزود : مقام شهداء قابل محاسبه مادی نیست؛ چرا که با مجاهدت و ایثارگری خود، کار را برای رضای خداوند انجام می دادند. شهید سلیمانی، نمونه بارز شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است که بارها می گفت: خداوند به عمل بزرگ نگاه نمی کند و بلکه به عمل مقدس نگاه می کند.

سردار آتانی در ادامه افزود: شهداء با مجاهدت و ایثارگری خود رفتند تا استقلال ایران اسلامی آسیب نبیند. این استقلال مرز جغرافیایی شمال، جنوب، شرق و غرب نمی شناسد و حجاب، آبروی نظام، میهن و تمامیت ارضی را شامل می شود. شهداء با تأسی از آیات و روایات اجازه ندادند دشمن به سراغ ما بیاید و هر جای این دنیا ظلم و استکبار باشد، شهداء برای مبارزه با استکبار، میدان نبرد را برای ما انتخاب کرده اند.

فرمانده سپاه استان قزوین  تفاوت قدرت ایران با نظام سلطه را در اراده تحمیل قدرت دانست و افزود: شهداء گرانقدر ما پای استکبار را قطع کردند و از ایران بیرون کردند و امروز در برابر نظام سلطه همه ما باید رزمنده باشیم و هر یک از ما، شهید حسن باقری، همت و باکری باشد. امروز قدرت ملی ما با قدرت دوران جنگ تحمیلی قابل قیاس نیست، امروز ما قدرت داریم و آمریکا هم قدرت دارد؛ اما تفاوت قدرت ما با نظام سلطه و آمریکا در اراده تحمیل قدرت معنا و مفهوم پیدا می کند و در هر کجا بخواهیم تحمیل قدرت می کنیم. در حقیقت قدرت بدون جایگزین متعلق به شهداء ماست و این یک شعار نیست و شهید سلیمانی به عنوان یک شهید از این شهداء مایه عزت و عظمت منطقه غرب آسیاست وآمریکا و اسرائیل و نظام سلطه را در رسیدن به تمام اهداف و توطئه های شومشان ناکام گذاشت و همه نقشه های آنها را در منطقه خنثی کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، به سند 2025 آمریکایی ها برای غلبه بر سه تهدید خود در سطح جهان اشاره کرد و گفت: بر اساس سند 2025 آمریکایی ها، سه تهدید در سطح جهان برای آمریکایی ها وجود دارد و باید بر آنها غلبه پیدا کنند. این سه تهدید عبارتند از ؛ تهدید نظامی روسیه، تهدید اقتصادی چین و مدل حکمرانی ایران اسلامی. آمریکایی ها با نقشه های خود برای مقابله با تهدید نظامی روسیه، روسیه را که قدرتش جهانی است، وارد جنگ خیالی با اوکراین کردند. برای تهدید اقتصادی و قدرت بلامنازع چین، کشور تایوان را بر علیه چین تحریک کردند و برای مدل حکمرانی ایران اسلامی که در حال تکثر است و مردم منطقه از این نوع مدل حکمرانی متأثر شده اند و در پیچ مهم تاریخی این مدل حکمرانی مورد قبول کشورهای مختلف قرار گرفته است، با آشوب و اغتشاشات در داخل خاک ایران  می خواهند جلوگیری گسترش این مدل حکمرانی را بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار