مديرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

دشمنان سه گروه نوجوانان، جوانان و زنان را مورد هدف قرار دادند

«داوطلب» با بیان اینکه دشمنان سه گروه نوجوانان، جوانان و زنان را مورد هدف قرار دادند گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را باید بیش از پیش به نسل جوان بیاموزیم.
کد خبر: ۵۶۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶ - 07January 2023

دشمنان سه گروه نوجوانان، جوانان و زنان را مورد هدف قرار دادندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان امروز در نشست هماهنگی سومین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی ایثار اظهار داشت: دشمنان امروز سه گروه نوجوانان، جوانان و زنان را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه از دامان مادران ما، مردان بزرگ و قهرمانی وارد میدان جهاد شده‌اند تصریح کرد: این جشنواره با هدف جانفشانی‌های مادران، کودکان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس اجرا می‌شود و در این راستا بایستی برنامه‌های ویژه‌ای تدوین و اجرایی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اغتشاشات اخیر و اهداف شوم دشمنان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این راستا فرموده‌اند اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب است.

داوطلب با اشاره به اینکه مخاطب این جشنواره نوجوانان و کودکان هستند اظهار داشت: این جشنواره به صورت نمایش صحنه‌ای و خیابانی اجرا می‌شود و گروه‌های هنری از سراسر کشور مهمان گیلان خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه باید زن و پاکدامنی را بیش از پیش به جامعه و نسل جدید بشناسانیم، متذکر شد: امروزه نیاز است که ایثار و شهادت را بیش از پیش به نسل جوان بیاموزیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها