معاون سیاسی فرماندار ملایر تاکید کرد؛

برگزاری باشکوه جشن میلاد حضرت زهرا (س) در ملایر

«فارسی» بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی ملایر در برگزاری هر چه بهتر جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) در این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۶۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ - 07January 2023

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر جشن میلاد کوثر در ملایربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسین فارسی» معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر امروز (شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم جشن بزرگ میلاد باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و هفته زن، اظهار داشت: جشن بزرگ میلاد کوثر در روز پنجنشبه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۹، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در سالن الغدیر شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

وی بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور و مشارکت زنان تاکید کرد و گفت: در این مراسم از سوی دستگاه‌های اجرایی از زنان موفق در حوزه‌های مختلف، مادران و همسران شهدا، تقدیر از زنان در حوزه ازدواج آسان و فرزندآوری تجلیل به عمل خواهد آمد.

فارسی متذکر شد: باید طمینه حضور و مشارکت پرشور زنان در عرصه‌های مختلف فراهم شود. همچنین باید به شأن و منزلت زن، ایجاد نشاط و شادابی برای بانوان، افزایش سطح آگاهی و توانمندسازی زنان در عرصه‌های مختلف، ترویج فرهنگ ازدواج آسان به جامعه و تبیین نقش بانوان در اقتصاد مقاومتی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار