جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

آمریکا محور شرارت در منطقه و جهان است

سردار نوری گفت: آمریکا، محور شرارت در منطقه و جهان بوده و راهبرد همیشگی امپریالیسم جهانی، تولید نفرت و ایجاد اختلاف در ملت‌ها و دولت‌های آزاد و مستقل جهان است.
کد خبر: ۵۶۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰ - 07January 2023

آمریکا محور شرارت در منطقه و جهان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مسابقات پنج‌گانه نظامی نیروی زمینی و قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه پاسداران به میزبانی گروه توپخانه و موشکی ۶۴ الحدید قرارگاه کربلا برگزار شد.

سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در آیین اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات اظهار کرد: آمریکا، محور شرارت در منطقه و جهان است و راهبرد همیشگی امپریالیسم جهانی، تولید نفرت و ایجاد اختلاف در ملت‌ها و دولت‌های آزاد و مستقل جهان است.

وی افزود: رویکرد عزتمندانه ملت بزرگ ایران، تمام نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرده است. نیروی زمینی سپاه با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و با اشراف کامل اطلاعاتی و شناخت دقیق دشمن با آمادگی کامل نظامی در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب به پیش می‌رود و رویکرد جدید نظامی جمهوری اسلامی ایران، بر مبنای رویکرد اقتدارآفرینی و تهدیدمحور است.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران با تقدیر از مجاهدت‌های رزمندگان سپاه اسلام و ورزشکاران حاضر در این مسابقات ورزشی بیان کرد: بروزرسانی برنامه‌های تربیت بدنی و توسعه ورزش حرفه‌ای بصورت جدی در دستور کار نیروی زمینی سپاه قرار دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها