جان فدا/ در آیین گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی مطرح شد؛

سردار نقدی: تلاش رسانه‌های معاند برای تداوم حیات داعش/ جنایت تروریستی در شاهچراغ ارزش اقدامات شهید سلیمانی را نمایان‌تر کرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر فداکاری شهید سلیمانی و یارانش نبود، امروز کشورمان درگیر ناامنی، کشتار و فقر بود، گفت: رسانه‌های معاند با طرح شبهات و ایجاد جنگ روانی علیه اقدامات سردار سلیمانی، سعی کردند که مانع شکست داعش شوند.
کد خبر: ۵۶۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ - 08January 2023

تلاش رسانه‌های معاند برای تداوم حیات داعش/ جنایت تروریستی در شاهچراغ ارزش اقدامات شهید سلیمانی را نمایان‌تر کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در آیین گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان که در مسجد امام خمینی بازار تهران برگزار شد، اظهار داشت: همه دیدید که در شاهچراغ چه گذشت؟ فردی بدون احساس، انسانیت و مروت در حرم امن جنایت می‌آفریند؛ دیدن این حد از قساوت باعث می‌شود تا امروز قدر شهید سلیمانی را بهتر بفهمیم؛ چرا که آمریکا هزاران نفر را به نحوی تربیت کرد که با جنایت‌آفرینی، اسمی از ایران و اسلام باقی نماند.

سردار نقدی ادامه داد: آن‌ها برای تحقق این هدف خود، انسان‌های رذل را از سراسر دنیا جمع کردند و آن‌ها را آموزش دادند تا علیه اسلام جنایت‌آفرین باشند؛ اما سردار سلیمانی با حضور در عراق و سوریه توانست تربیت‌یافتگان آمریکای جنایتکار را با شکست مواجه سازد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران افزود: البته در راستای کمک به اهداف سران آمریکای تروریست، رسانه‌های خارجی هم به میدان آمدند و با طرح شبهاتی مانند اینکه «چرا ما باید در سوریه و عراق بجنگیم در حالی که افرادی در ایران محتاج هستند»، سعی کردند که در برابر اقدامات سردار سلیمانی تشکیک به وجود آورند و با ایجاد جنگ روانی در داخل کشورمان، مانع شکست داعش شوند.

وی تأکید کرد: اگر فداکاری و ایثار سردار سلیمانی و یارانش نبود، امروز ناامنی، کشتار و فقر را با هم داشتیم؛ حال در شرایطی که داعش شکست‌های متوالی را متحمل می‌شود و رویای آمریکایی‌ها هم رنگ باخته است، به یکباره فردی که باعث شکست تروریست‌های داعشی شده را فرمانده تروریست‌ها معرفی می‌کنند و این همان قلب واقعیتی است که امروز در صحنه‌های مختلف از سوی رسانه‌های معاند دیده و شنیده می‌شود.

سردار نقدی درباره تأثیر اقدامات شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، خاطرنشان کرد: داعشی‌ها حدود ۹۰ درصد خاک سوریه را گرفته بودند، اما فداکاری شهید سلیمانی و مدافعان حرم آن‌ها را با شکست مواجه ساخت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در ادامه گفت: جمهوری اسلامی مهد مردم‌سالاری است؛ زیرا از ابتدای انقلاب تاکنون تمامی ارکان نظام با انتخاب مستقیم و غیرمستقیم مردم تعیین شدند در حالی که در گذشته ظالمی که بر سر کار بود، بعد از او فرزندش بر جایش می‌نشست و رأی و خواست مردم وجود نداشت، اما انقلاب اسلامی که به پیروزی رسید، رأی مردم نه‌تنها ارزش پیدا کرد، بلکه انتخابات نیز در موعد مقرر یک ساعت زودتر یا دیرتر برگزار نشده است.

وی با اشاره به انتخابات سال ۱۳۸۸ اظهار داشت: در آن سال عده‌ای از جمله رؤسای سابق دولت و مجلس گفتند که در انتخابات تقلب شده است. همان‌هایی که زمانی ما به آن‌ها رأی داده بودیم و یا پشت سرشان نماز خوانده بودیم، ادعا کردند که تقلبی صورت گرفته است؛ اما رهبری تسلیم نشدند؛ چون رأی مردم مهم است و البته در سایر انتخابات‌ها هم اینگونه بوده است.

سردار نقدی افزود: علی‌رغم اینکه شهید سلیمانی رهبر مبارزه با تروریسم بود، اما آمریکایی‌ها ادعا کردند که او تروریست بوده؛ البته به موضوع دیگری هم اشاره می‌کنند و آن اینکه می‌گویند ما دیکتاتور هستیم؛ اما باید دید خودشان تاکنون چه رفتاری داشتند؛ آمریکایی‌ها همواره از دولت‌های ستمگر و دیکتاتوری همچون «صدام» رئیس جمهور وقت عراق و «پینوشه» رئیس جمهور اسبق شیلی حمایت کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران سپس به ماجرای فوت مهسا امینی اشاره و عنوان کرد: این خانم کشته نشد، بلکه در شرایطی فوت کرد که در همان محل حضور این خانم، خانم‌های دیگری نیز حضور داشتند و ملاحظه کردند که این خانم بدون اینکه کسی او را مورد ضرب و شتم قرار دهد، بر زمین افتاد و پدرش هم در حضور دادستان تهران و در برابر دوربین‌ها گفته بود که جای کبودی و ضرب و شتمی نمی‌بیند؛ علاوه بر این، پزشکی قانون هم صحت عدم ضرب و شتم را تأیید کرد؛ اما همه رؤسای جمهور، نخست‌وزیر‌ها و رؤسای مجلس و وزرای خارجه غربی‌ها باز هم ادعا کردند که او کشته شده است.

وی با بیان اینکه بر خلاف غربی‌ها، رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که رسانه‌ها کوچک‌ترین دروغی را به آن‌هایی که فتنه‌گر نامیده می‌شوند، نسبت ندهند، گفت: تمام این اتهامات دروغ در حالی توسط غربی‌ها به پرچم‌داری آمریکا علیه ایران نسبت داده می‌شود که آمریکایی‌ها در ویتنام حدود پنج میلیون نفر را کشتند و یا در ژاپن دو بمب اتمی بر سر مردم انداختند و هزاران نفر را کشتند و همین‌طور در افغانستان و عراق با بمب‌های دارای اورانیوم ضعیف‌شده، جان هزاران نفر را گرفتند و در زندان‌های ابوغریب و گوانتانامو جنایت‌های بسیاری را انجام دادند.

سردار نقدی ادامه داد: البته آل سعود نیز رفتاری همچون آمریکا دارد؛ زیرا «جمال خاشقچی» مخالف خود را که لیبرال و از جنس خود غربی‌ها بود، پس از کشتن و قطعه قطعه کردن با اره برقی، پیکرش را در اسید حل کردند و در فاضلاب ریختند؛ حال چنین رژیمی برای ما از انسانیت می‌گوید!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران بیان کرد: علی‌رغم تمام فشار‌هایی که دشمنان به جمهوری اسلامی ایران وارد می‌کنند، این نظام در همه مؤلفه‌های قدرت در حال رشد است و در مقابل، آمریکایی‌ها در حال افول هستند؛ زیرا کشوری که در صد سال گذشته دو بار به اشغال کامل درآمده بود، اکنون در عرصه نظامی به جایگاهی رسیده که غربی‌ها توان نظامی ایران را در منطقه، اول و در جهان هفتم می‌دانند؛ البته بنده هم می‌گویم اول هستیم؛ زیرا آن‌ها جرأت حمله به ما را ندارند.

وی عنوان کرد: امروز سال‌هاست که می‌گویند حزب‌الله لبنان، بشار اسد و جمهوری اسلامی ایران باید بروند، اما همچنان هستند. امروز در آمریکای لاتین که زمانی حیاط خلوت آمریکایی‌ها بود، چنانچه فردی می‌خواهد رئیس جمهور شود، برای رأی آوردن باید ثابت کند که ضد آمریکایی است.

سردار نقدی درباره یکی دیگر از نشانه‌های دیگر افول آمریکا گفت: وقتی پهپاد متجاوز آن‌ها را زدیم و پایگاه‌شان را در عین‌الاسد موشک‌باران کردیم، جرأت نکردند که عکس‌العملی نشان دهند و حتی کارشان به جایی رسید که با به جا گذاشتن ۲۰۰ بالگرد، ۲۳ هزار نفربر، ۱۶ هزار دوربین دید در شب و بسیاری تجهیزات نظامی دیگر از افغانستان فرار کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران افزود: آمریکا در پنج سال گذشته به خام‌فروشی افتاده است؛ زیرا هم‌اکنون آمریکا ذغال‌سنگ و نفت خام را به میزان سه میلیون بشکه در روز می‌فروشد و از سوی دیگر با شش میلیون نفر کارتن‌خواب در کشورش مواجه است؛ آمریکایی‌ها در سند ملی سال ۲۰۲۲ خود گفته‌اند که پنجره‌های فرصت ما در برابر ایران در حال بسته شدن است و آن‌ها فقط هفت سال فرصت دارند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها علیه ایران ۲۰۰ شبکه تلویزیونی راه‌اندازی کردند، تصریح کرد: حرکتی که مردم و بازاریان در زمان مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند، امروز عده‌ای با همراهی شبکه‌های خارجی سعی دارند آن را شبیه‌سازی کنند تا به زعم خود، انقلاب‌شان به پیروزی برسد؛ اما اگر آن زمان (دوران حکومت پهلوی) بازار‌های کشور چندین ماه تعطیل شدند، تعطیلی آن‌ها برای دین‌ و ایمانشان بود و به‌خاطر همین هم تعطیلی کسب و کار خود را از روی میل و رغبت انجام می‌دادند؛ نه اینکه مانند جریان اغتشاشات اخیر، عده‌ای بخواهند با ایجاد رعب و وحشت، بازار را به تعطیلی بکشانند.

سردار نقدی با بیان اینکه براساس آنچه غربی‌ها عنوان کردند ایران برای اداره جهان ایده دارد و طی این مدت هم توانسته انواع «ایسم»‌ها را شکست دهد، عنوان کرد: خیلی زود می‌بینیم که شرکت‌های زیارتی در کنار ثبت نام برای اعزام کاروان جهت زیارت عتبات عالیات، برای زیارت قدس شریف هم ثبت نام می‌کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار