مانور سه روزه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه ایلات

ارتش رژیم صهیونیستی امروز مانور جدیدی را در مرز‌های جنوبی خود به‌ویژه منطقه ایلات و وادی عربه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۶۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ - 08January 2023

برگزاری مانور سه روزه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه ایلاتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری مانور نظامی در مرز‌های جنوبی خبر داد. این مانور قرار است امروز (یکشنبه) در نزدیکی ایلات و منطقه وادی عربه برگزار شود.

ارتش صهیونیستی در بیانیه‌ای تاکید کرد که این مانور سه روزه خواهد بود و روز سه‌شنبه پایان می‌یابد.

در این بیانیه آمده است که تمامی نیرو‌های امنیتی که در امتداد نوار مرزی باریکه غزه فعالیت دارند، در این مانور شرکت خواهند کرد.

هدف این مانور، بالابردن سطح آمادگی نیرو‌های مختلف ارتش اعلام شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه این مانور در چارچوب برنامه‌های ارتش در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود، تاکید کرد که قرار است در چارچوب آن صدای انفجار‌های مهیبی شنیده شود.

این درحالی است که در روز‌های اخیر در جریان مانور ارتش جمهوری اسلامی ایران، صهیونیست‌ها به طور گسترده این رخداد را پوشش داده بودند. یکی از رخداد‌هایی که مورد توجه رسانه‌های عبری قرار گرفته بود، شبیه‌سازی عملیات پهپادی علیه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در بندر ایلات بود که بسیار مورد توجه محافل امنیتی این رژیم قرار گرفت. برگزاری مانور ارتش رژیم صهیونیستی در بندر ایلات نیز نمی‌تواند با این رخداد بی ارتباط باشد.

در تحولی دیگر، گروهی از جوانان فلسطینی شب گذشته یک برج دیده‌بانی ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک حواره در جنوب نابلس به آتش کشیدند.

از سوی دیگر، رسانه‌های فلسطینی بامداد امروز با انتشار تصاویری از یورش نظامیان صهیونیست به الخلیل خبر دادند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار