کوی جهاد و مقاومت/

بازدید رییس شورای شهر تهران از غرفه استان یزد در نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» + تصاویر

سردار «زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد و «چمران» رییس شورای شهر تهران از غرفه استان یزد در نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.
کد خبر: ۵۶۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ - 08January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان یزد در قالب نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهران گشایش یافته است که تا چهارشنبه ۲۱ دی پذیرای مردم و مسئولان است.

در این نمایشگاه، عملکرد پنج‌ساله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱، در حوزه‌های ادبیات دفاع مقدس، مرکز فرهنگی و امور یادمان‌ها، پیشکسوتان دفاع مقدس، اسناد و مدارک دفاع مقدس، فضای مجازی، هنری و امور سینمایی، زنان، روحانیت، آموزش و روابط عمومی و تبلیغات به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه همچنین مجموعه‌ای از تولیدات این اداره‌کل شامل آثار مکتوب و هنری و تولیدات فضای مجازی و سوژه های شاخص دفاع مقدس این استان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در حاشیه این نمایشگاه سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد، «مهدی چمران» رییس شورای شهر تهران از غرفه استان یزد بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار