واکنش نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان به اهانت نشریه فرانسوی؛

اهانت نشریه فرانسوی نشان‌دهنده عمق عصبانیت دشمنان از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان با صدور پیامی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس اسلام و مرجعیت شیعه را به‌شدت محکوم کردند.
کد خبر: ۵۶۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ - 10January 2023

اهانت اخیر نشریه فرانسوی نشان‌دهنده عمق عصبانیت دشمنان از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی استبه گزارش ‌دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان به همراه «اسدالله عباسی» استاندار گیلان ضمن محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس اسلام و مرجعیت شیعه از دستگاه دیپلماسی، فرهنگی کشور و جهان اسلام خواستند که این حرکت ضد انسانی و اقدام سخیف نشریه فرانسوی را مورد پیگیری حقوقی قرار دهند.

در این پیام آمده است:

اقدام توهین‌آمیز و خارج از نزاکت نشریه فرانسوی شارلی ابدو علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر عمق عصبانیت دشمنان و جبهه استکباری غرب را از تدابیر حکیمانه و داهیانه معظم‌له و شکست مفتضحانه در برهه‌های مختلف به‌ویژه پروژه اغتشاشات اخیر نشان داد.

بدون شک اقدام بی‌شرمانه این نشریه شیطانی در اهانت و هتک حرمت به، ولی امر مسلمین جهان تحت هدایت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی غرب که سابقه توهین به ساحت ملکوتی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد (ص) را در پرونده سیاه خود دارد، بر آگاهی و بیداری مضاعف ملل مختلف می‌افزاید و جهان اسلام باید در این خصوص به پا خیزد.

اینجانبان ضمن محکوم‌کردن این اقدام سخیف نشریه فرانسوی، از متولیان دستگاه دیپلماسی و فرهنگی کشور و جهان اسلام انتظار داریم که این حرکت ضد انسانی را مورد پیگیری حقوقی قرار داده و صدای حق‌طلب ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها