نامه همسنگران شهید «امیرمحمد اشعری» به خانواده این شهید والامقام+ سند

سندی از نامه جمعی از دوستان و همسنگران شهید «امیرمحمد اشعری» خطاب به خانواده این شهید والامقام منتشر شد.
کد خبر: ۵۶۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ - 10January 2023

به گزارش گروه ساجد دفاع‌پرس، جمعی از دوستان و همسنگران شهید «امیرمحمد اشعری» به‌نام‌های «امیر جمشیدی»، «سپهری»، «بابا حبیب» و «محسن هدایتی» نامه‌ای را خطاب به خانواده این شهید والامقام نگاشته‌اند که تصویر این نامه همراه با متن آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نامه همسنگران شهید «امیرمحمد اشعری» به خانواده این شهید والامقام+ سند

سند/ شهید امیرمحمد اشعری

«سلام علیکم؛ امیدوارم که حال‌تان خوب باشد و در نبود فرزند ارجمند ناراحتی بر روح‌تان نیافکنده باشد. ما که هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم و دعا و ذکرمان رفتن پیش امیر هست. آن‌ها در آن‌جا به آن چیزی که خواستند، رسیدند؛ ما هستیم که عقب ماندیم. آن‌ها با لذت‌های معنوی‌شان دارند به خدا می‌رسند و وجه خدا که آخر کار هست.

سلام من را به مادر امید و پدر و خواهر و برادرش برسانید.»

«حضور محترم شما و خانواده‌تان سلام علیکم؛ امیدوارم حال‌تان خوب باشد. ما که نمی‌دانیم الآن امیر در چه حالی است، و چه می‌کند، و در کجاست و در عالم برزخ در عوالم روحانی از چه مسائلی حظ می‌برد؛ اما عنایت مقصود برای امیر محمد اشعری حاصل شده است که چهره منور پیغمبر و اهل‌بیتش را مشاهده می‌کند و حقیقتاً چه حظی بالاتر از این؟ خدا شاهد است در عرقاب کرم الهی عزتند و در بحر فیاض فیض الهی غواصی می‌کنند:

عشق در دانه است و من غواص و دریا میکده

سر خود بردیم در آن‌جا تا کجا سر بر کنم

از شما می‌خواهم مادام هم در نیمه‌های شب‌تان دعا کنید که دها از صفات مردان الهی است. باز هم سلامتی شما را از خدا خواستارم.

امیر جمشیدی همسنگر امیر»

«پدر بزرگوارمان نمونه مقاومت؛ سَلامٌ عَلَیْکُمْ بِما صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّار. ان‌شاءالله که کسالتی نداشته باشید. دوستان امیر آن شب که خدمت‌تان رسیدند، ما سعادت نداشتیم زیارت‌تان کنیم؛ از این جهت این خطاکار و غافل را ببخشید. این‌جا دوستان هرگاه جمع می‌شوند دور هم، یا یاد اکثر شهدا می‌کنند؛ از جمله شهید امیر، حاج‌آقا حمید آقا مشتاق بودند خدمت‌تان چند کلمه‌ای بنویسند؛ اما زودتر به منطقه رفته‌اند. سلام ما را خدمت خانواده معظم‌تان برسانید. سپهری

۱۳۶۴/۴/۱»

«با عرض سلام خدمت جناب آقای اشعری؛ از خداوند خواستارم که همیشه سلامت باشید و در کار‌هایی که در راه اسلام و مسلمین است، موفق باشید. حقیر خواستم فقط چند کلمه‌ای عرض ارادت کرده باشم و بگویم ما بچه‌ها شرمنده شما‌ها هستیم. ان‌شاءالله که خداوند ارث شهیدتان که فرهنگ والایش است را هم به ما عطا کند و برای ما جا بیفتد تا از این منجلاب زشتی‌ها بیرون بیاییم و مانند امیر آقا دمی از خود جدا شویم و بفهمیم آن‌چه را که الان می‌فهمیم. التماس دعا دارم. خدا نگهدار شما.

بابا حبیب ۱۳۶۶/۲/۱»

«بسمه تعالی

غرض، عرض ادب و ارادت بود که حاصل شد. ان‌شاءالله همگی بتوانیم وظیفه‌ای که خون شهدا بر دوش ما نهاده‌اند را به خوبی انجام دهیم و اسباب خشنودی خدا و اولیاء خدا را که همان خانواده شهدا هستند را شاد کنیم. دعای خیر شما پشتیبان رزمندگان است. شاگرد شما

محسن هدایتی»

شهید «امیرمحمد اشعری» ۲۵ اسفند سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد. وی تا پایان متوسطه درس خواند و با شروع جنگ تحمیلی، به‌عنوان نیروی بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت و ۲۳ فروردین سال ۱۳۶۶ با سمت تیربارچی در شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها