جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

فرماندهان ارتش متعهد و ولایت‌مدار هستند

امیر سرتیپ «نعمتی» با تأکید بر لزوم هدف‌محوری، تخصص‌محوری و عمل‌محوری در تربیت و آموزش فرماندهان آینده ارتش گفت: فرماندهان ارتش متعهد، ولایت‌مدار و دین‌مدار هستند.
کد خبر: ۵۶۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 08January 2023

طرح ارزیابی فرماندهان، آینده ارتش را تضمین می‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین همایش رؤسای کانون‌های ارزیابی و رشد سرمایه نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش که در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ با ابلاغ فرمانده کل ارتش، طرح ارزیابی فرماندهان به مرحله اجرا درآمد و با برنامه‌های راهبردی مدون، مسیر رشد و تکامل خود را طی می‌کند.

امیر نعمتی افزود: امروز باید اهداف طرح ارزیابی فرماندهان را درست درک کنیم و بعد از پایه‌گذاری مناسب، از طریق روش ارزیابی میدانی به سمت تربیت فرماندهان آینده حرکت کنیم؛ چرا که این طرح آینده ارتش را تضمین می‌کند.

جانشین فرمانده نزاجا به تعهد، ولایت‌مداری و دین‌مداری فرماندهان ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: هدف‌محوری، تخصص‌محوری و عمل‌محوری در تربیت و آموزش فرماندهان آینده موجب می‌شود تا این فرماندهان در شرایط سخت و دشوار بتوانند با کمترین هزینه به بیش‌ترین دستاورد رسیده و موجب رو به جلو حرکت کردن نیروی خود بشوند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها