کوی جهاد و مقاومت/

حضور اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت»

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اقدامات و فعالیت‌های ۵ ساله خود را در نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۵۶۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ - 08January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقامات بلندپایه لشکری و کشوری و ۳۱ استان در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران گشایش یافت.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با به نمایش گذاشتن اقدامات و دستاوردهای دفاع مقدس در این نمایشگاه حضور یافت.

انتشار نماهنگ‌ها، پادکست، کلیپ و کتاب اقدامات انجام شده در مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین است و موضوعات دیگر از جمله دستاوردهای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین است.

ارتقا رتبه ۲۹ کشوری خبرگزاری دفاع مقدس قزوین به رتبه ۷ کشور ازجمله دستاوردهای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این نمایشگاه است.

رونمایی از ۱۵ کتاب صوتی و مکتوب در حوزه تاریخ و ادبیات دفاع مقدس از دیگر دستاوردهای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در یک سال اخیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار