با عنوان جان فدا؛

اجتماع بزرگ «دختران حاج قاسم» در قم برگزار شد

اجتماع بزرگ «جان فدا» با حضور دختران حاج قاسم عصر یکشنبه همزمان با دهه بصیرت در مصلای قدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶ - 08January 2023

اجتماع بزرگ «دختران حاج قاسم» در قم برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، اجتماع بزرگ «جان فدا» با حضور دختران حاج قاسم عصر یکشنبه همزمان با دهه بصیرت با حضور جمع کثیری از دختران قمی در مصلای قدس برگزار شد.

سرهنگ هادی بادینلو معاون فرهنگی هنری سپاه قم طی سخنانی در این آیین اظهار داشت: ما پای رکاب رهبر عزیز‌تر از جانمان هستیم، و آمده‌ایم تا این پرچم را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

وی افزود: از بالاترین شئون عاقبت بخیری پیوند قلبی با این حکیم مقتدری است که امروز سکان نظام ولایی و الهی را در دست دارد، و دختران ما با پرچم‌هایی که به اهتزاز درآورده‌اند، و با این چادری که بر سرهایشان دارند، برای رساندن این پرچم‌ها اعلام آمادگی می‌کنند.

این آیین به همت جبهه مردمی پیروان مکتب سلیمانی و با حضور عباس ذاکریان فرماندار قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) و برخی دیگر از مسئولان این استان ترتیب یافت.

دختران حاضر در این آیین که تمثال‌های مبارک حضرت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب، شهید سردار سلیمانی و پرچم‌های جمهوری اسلامی را در دست داشتند، فریاد‌های یازهرا، یامهدی و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق سردادند.

آنان با همخوانی سرود‌های رفیق شهیدم، عهد فاطمی و عهد سربازی، که توسط گروه‌های سرود اجرا شد، با آرمان‌های انقلاب، شهیدان و ولایت فقیه عهدی دوباره بستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار