جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش به دفاع‌پرس خبر داد؛

تست تسلیحات هوشمند و دورایستای «نهاجا» در رزمایش ذوالفقار

امیر سرتیپ هادیان از تست موفقیت‌آمیز تسلیحات هوشمند و دورایستای نیروی هوایی ارتش در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹ - 09January 2023

تست تسلیحات هوشمند و دورایستای نهاجا در رزمایش ذوالفقارامیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به رزمایش گسترده ذوالفقار ۱۴۰۱ اظهار داشت: این رزمایش برابر سناریوی طراحی شده از سوی کارشناسان و متخصصان نیرو‌های مسلح با موفقیت به اهداف خود رسید.

امیر هادیان با اشاره به نقش نهاجا در این رزمایش، تصریح کرد: نیروی هوایی با توجه به اینکه در رزمایش مشترک ذوالفقار در دو حوزه اشراف هوایی و پشتیبانی از نیرو‌های سطحی برنامه مأموریتی داشت، توانست با موفقیت برنامه‌های تخصصی و عمومی خود را پشت سر بگذارد.

جانشین فرمانده نهاجا افزود: نیروی هوایی با بهره‌گیری از سامانه‌های جنگال نقش مؤثری را در این رزمایش ایفا کرده و مطابق با برنامه‌های طراحی شده در حوزه ارزیابی تسلیحات جدید، تست عملیاتی موفقیّت‌آمیزی را در بخش تسلیحات هوشمند و دورایستا پشت سر گذاشت؛ و ان‌شاءالله به‌زودی این تسلیحات به‌عنوان سلاح سازمانی وارد چرخه دفاعی نهاجا خواهد شد.

سرتیپ هادیان خاطرنشان کرد: نیروی هوایی به تأیید کارشناسان نظامی و دفاعی، در این رزمایش توانست با موفقیت در دو حوزه تخصصی و عمومی به ایفای نقش بپردازد و از نیرو‌های دریایی، زمینی و پدافندی حمایت و پشتیبانی کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار